Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Viskere fungerer bedre når man skrur av lyset


Anbefalte innlegg

Hei igjen!

 

Vindusviskerne mine går ikke helt opp når CD spilleren og lysene i bilen står på.

Men når jeg prøvde å skru av cd spilleren og lysene så går de helt opp. Er det batteriet mitt som er dårlig? plis, kan noen hjelpe meg med dette? Har også problemer med å starte bilen, må opp i 4-5000 omdreininger for å få han til å starte.

 

På forhond takk for hjelpen.... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for innspill.

 

4-5000 = gassen fullt inne nå man vrir om nøkkelen, det må man gjøre for å få start. . . :no: Skal sjekke batteriet tror jeg ja. Tror dynamoen virker, for når man får start så virker nå bilen bra. Bortsett fra vindusviskerne. . .

 

er en Audi A4 . . Har hørt at den bilen kan ha problemer med startsperra, men det er det ikke nå lengre. Så skal sjekke batteriet og muligens dynamoen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Tror nok batteri og lading kan være svaret. Ellers kan det være at det er overslag/strømtyveri i forbindelse med stereoen din. Starta problemene feks etter at du gjorde noe med det elektriske ?? (som feks montere bilstereo/ekstralys etc)

 

Selv hadde jeg akkurat samme problemet (men på en Datsun fra 1975) hvor det viste seg at jeg hadde stjålet styrestrøm fra vindusviskerne til bilstereoen......

 

T'Weed

Lenke til kommentar

KLOPPEN : jeg vet det ikke er bra for noe i bilen at det er som det er nå, derfor er jeg her inne å spør om hjelp ;-)

 

 

Nei, jeg har ikke fiklet i det elektriske anlegget ;)

Det var bare plutselig at det ble sånn... Men må ringe forrige eier å høre om batteri er blitt byttet i det siste. Takk for hjelp gutter!

 

Skal på verksted idag å teste ladningen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...