Ivan Drago Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hva er forskjellen på disse ? (bortsett fra navnet..) Er det noe vits med pro. ? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hei! Windows XP Professional skal være mere stabilt i nettverk og slikt + at det har innebygd firewall. Pro versjonen er vel egentlig rettet til firmaer som har PC'r gående hele tiden uten krasj i nettverk osv.. Mere vet ikke jeg. Men det er ikke noe grunn å velge Professional isteden for Home til hjemme bruk. Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Sjekk denne: http://www.winsupersite.com/showcase/windo...xp_home_pro.asp Pro versjonen er mer stabil en home? Hvorfor??? [ Denne Melding var redigert av: larskrru på 2002-07-04 00:21 ] Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Pro er for profesjonelle, og home er for familie pcn . Personlig foretrekker jeg XP Pro Norsk. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Home er XP uten endel multibruker valg, nettverksvalg o.l. OSet er egentlig det samme, med mindre mulighetet til detaljstyring i home. Privatbrukere har svært lite bruk for pro funksjonene (Og da snakker jeg ikke om geekene her inne :smile: ) Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Alt du kan gjøre i home, kan du gjøre i pro. Det er nøyaktig samme operativsystem, men home-utgaven kommer med andre default-innstillinger og med en del funksjoner fjerna. Stabiliteten er altså helt lik. Skal du ha mer enn en skjerm, duger ikke home. Det holder for meg. Jeg tror heller ikke home støtter dynamiske disker. mvh Are-Harald. [ Denne Melding var redigert av: arehb på 2002-07-04 11:57 ] Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Har hørt at Home versjonen ikke vill virke etter at man har gjort mere en 5 endringer med kort... Vet ikke om dette stemmer, men jeg har Pro utgaven og jeg liker den veldig godt. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 00:24, MrA| skrev:Pro er for profesjonelle, og home er for familie pcn . Personlig foretrekker jeg XP Pro Norsk. Pro har blant annet støtte av påloggin til domene, home har egentlig ikke dette, men det skal gå ann å logge seg på likevel, med 3rd party software. ellers så er de ganske like! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå