Hanzo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg har hele tiden hatt litt problem med grafikken i wow. Trær, mobs, NPC'er og hele denne greia fungerer fint, men tidvis får jeg en masse med lilla/rosa firkanter som flirmerer i et sinnsykt tempo rundt på det som er bakken. Det var småirriterende før, men etter patchen ble det betydelig værre. Så ille at jeg må gjøre noe med det. Dersom jeg skifter oppløsning på skjermen så ordner det seg somregelt, men varierene hvor lenge. Tidviss kan det gå timer med problemfri spilling, andre ganger er er det flaut å være med i grupper fordi jeg må be om stadige pauser før å stille oppløsningen (tar jo noen sekund). Jeg har oppgradert bios på hovedkort (MSI AMD sak), og drivere for skjermkortet (geforce 6600gt), men fortsatt er det akuratt det samme. Blizzard har det jo selvsagt ikke travelt med å svare meg, men kansje andre her som har opplevd det samme? eller kan komme med noen gode forslag? Dette skjer primært når jeg kjører 1280x1024, men også på 1024x768 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Kan jo prøve å slå av "full screen glow effect". Aner ikke om det hjelper på ditt problem, men funker hvis du har korrupt vann osv Edit: Med de symptomene du beskriver ser ikke det så lyst ut angående mitt tips, men man vet aldri Endret 7. april 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kan jo prøve å slå av "full screen glow effect". Aner ikke om det hjelper på ditt problem, men funker hvis du har korrupt vann osv Yes! Der hjalp du meg! Digg! Hadde sånn stygt bugga vann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå