Joachim_F Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Russlands største spillutvikler, Nival Interactive (Heroes of Might & Magic 5, Blitzkrieg, Silent Storm) er i ferd med å bli kjøpt opp av et amerikansk teknologiselskap. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 *Krysser fingrene i håp om at Nival fortsatt vil være en av kongene på strategimarkedet i årene som kommer.* Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Om 2 mnd vil vi se at HOMM 5 er kansellert. Eller gitt til en annen spillutvikler, som må bruke 3 nye år på å skape alt fra bunnen av. Da går jeg i "rampage mode". Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 HOMM 5 SKAL bli gitt ut, ellers blir jeg minst like bananas som LioKaiser. La oss for guds skyld håpe at de blir en spill-utvikler underdel av selskapet, og vil fortsette med prosjekter allà de som de har gjort/holderpå med. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Jeg vil anta de har inngått en avtale med Ubisoft ang. HOMM5 som ikke blir påvirket av dette oppkjøpet, så jeg tviler på at vi behøver å engste oss for akkurat den tittelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg