steira Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 sender eit bilde av hunden vår Emma. Eg har ikkje brukt eit speilreflekskamera før so dette er eit av dei fyrste bileta eg tek med mitt nye Canon EOS 350 D. Kritikk ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fint bilde. (Var kanskje så konstruktivt, men..) Lenke til kommentar
kelly_who Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Like egentli ikke saanne hundebilda, men du sir jo erlig at du er en amatoer. ae vil anbefale dae aa gjoere d lysar i levels i photoshop vest du har d! saa blir d ikke saa dystert. d hvite paa hunden burde vaere hvitt vennlig hilsen kelly Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det er vanskelig å ta bra bilder av hunder innendørs, man får nesten alltid med mye rot. Det er et greit bilde til å være et eksperimentbilde med et nytt kamera. Mitt tips er å vente til det er sol og mye lys hvis du ikke har ekstern blitz eller fotolamper. Jeg har laget en en lysere versjon sånn som jeg tror de fleste liker bedre. Shadow/Hightlight og Auto Contrast i Photoshop. Jeg brukte også Healing Brush for å fikse et par flekker på snuten. Utsnittet er også litt trangere siden gulvet ikke var spesielt spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå