christian232 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Lurer på åssen en kan stille på primær fargene. Jeg er alt blitt kjent med hvitbalanse og custom preset. Er det flere innstlinnger å prøve seg på? Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Bumpetibump. Noen tips? Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvordan stille på 3CCD?Hvordan stille på primærfargene? Hvis du stiller spørsmål som er litt enklere å forstå kanskje - du er ganske vag med disse to Ønsker du å gjøre noe i etterarbeidet med primærfargene? Ønsker du å skru av en av CCD'ene ? Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Jeg ønsker å gjøre noe med bildet slik at jeg kan stille på rødfarge /gulfarge /blåfarge. Finner ikke de kontrollene som kan stilles på dette. Endret 9. april 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Dette er noe man gjør i etterarbeidet, og kan ikke gjøres internt i kameraet. Har derimot sett kameraer som lar deg justere hue og saturation, samt colorization, ved avspilling. Lenke til kommentar
skitz0r Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Mitt Panasonic NV GS400 kan det faktisk.. Lenke til kommentar
skitz0r Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Mitt Panasonic NV GS400 kan det faktisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå