SilentBob Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Var på Rimi og kjøpte meg en hel ferdig grillet kylling fra "Den stolte hane" på 850 g, som jeg tenkte å ha til middag i dag. Men det stod ikke hvordan jeg skulle varme den.. Den er jo ferdig grillet(?) så det skulle jo ikke være nødvendig å ha den så lenge i ovnen (?) 225 grader i 30 minutter, eller? Noen som har peiling på kyllig som kan fortelle meg det. Håper på svar før 17.00 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Ja, det burde være bra. Bare sjekk innom hvert tiende minutt i tredve minutter, og hvert femte etter det. Endret 7. april 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Var på Rimi og kjøpte meg en hel ferdig grillet kylling fra "Den stolte hane" på 850 g, som jeg tenkte å ha til middag i dag. Men det stod ikke hvordan jeg skulle varme den.. Den er jo ferdig grillet(?) så det skulle jo ikke være nødvendig å ha den så lenge i ovnen (?)225 grader i 30 minutter, eller? Noen som har peiling på kyllig som kan fortelle meg det. Håper på svar før 17.00 Er litt etter 17.00 nå, men du skal vertfall bare varme den. Den er jo såtalt ferdig grillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå