akamond Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Når jeg laster ned bilder på min D500 så blir oppløsninga veldig liten. Går det an å forandre på oppløsninga, slik at bildet blir på hele skjermen.? Når jeg også laster ned ringetoner blir ringetonene veldig dårlig på grunn av teit klang hvorfor? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Endret 7. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
akamond Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 ingen forslag?? Lenke til kommentar
sa&ck Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Du kan foreksempel bruke Zedge.no sin side for å laste ned dine egne bilder der til din egen wap side som du oppretter ved å bli medlem/bruker av zedge sin side. De bildene du velger å laste opp må ha en oppløsning på 176x144 pixler. Kanskje dårlig forklart,men sjekk siden deres så vil du raskt se kvor lett det er ! Jeg selv har brukt dette mye til min D500! Fungerer perfekt !! Du kan også laste opp dine egne ringetoner etc som du har på din Pc ! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå