Gå til innhold

Nero Burning Rom v.5.5.9.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror også det er hovedsaklig støtte for nye brennere som er nytt..

Har hørt rykter om at det skal være støtte for Compaq sin nye kombo DVD-leser/CD-brenner til bærbare. Men jeg vil nødig bekrefte dette da jeg selv ikke har testet enda....

Lenke til kommentar

Hvem har sagt at nyhetene på Overclocking.no må ha noe med overklokking å gjøre? Hvis du ser etter, så er 80-90% generelle datanyheter.

Hvis du er bare interessert i å lese poster rundt overklokking, gå til forumet og velg kategorien "prosessor og overklokking"

[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-07-05 15:52 ]

Lenke til kommentar

litt off-topic men siden det er i gang her.

Som sagt er dette en overklokkingside. Min menig er at det som ikke har med overklokking å gjøre skal ikke plaseres. her. Tenk vis vi alle skulle ha posta slik. Da hadde det blitt forferdlig mye nyheter som ikke skal har noe med overklokking og gjøre. De nyhetene finner folk ofte selv eller hører av kjente.

Lenke til kommentar

En nyhet er det men ikke noe med overklokking g gjøre. Kunne programmet klokket brenneren hadde det vert noe annet. En skymaskin som kunne kobles til usb kontanten hadde vert også en nyhet men hadde ikke hatt noe med overklokking og gjøre. Syns denne nyhetposten skal brukes til overklokkingssnyheter, ikke generele datanyheter.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-05 19:04, Bøgge Bakken skrev:

Min menig er at det som ikke har med overklokking å gjøre skal ikke plaseres. her. Tenk vis vi alle skulle ha posta slik. Da hadde det blitt forferdlig mye nyheter som ikke skal har noe med overklokking og gjøre. De nyhetene finner folk ofte selv eller hører av kjente.

Hehe. Det er faktisk ikke så mange kjente av meg som kommer og sier til meg at Nero har kommet ut med en ny oppdatering til programmet sitt. Synes det er kjekt å lese om slike ting fra forumet da de fleste som holder til der, er mer oppdatert enn mine venner og kjente. :smile: Jeg har altid tenkt på kategorien "nyheter" som nyheter om alt i dataens verden!

Bøgge Bakken mener kanskje at man bare skal poste der hvis noen websider har klart noen usannsynlige OC av noen prosessor? Greit nok det egentlig, de siste nyhetene fra forumet kommer jo opp på forsiden av overklokking.no

Iallefall... Kunne jo vært en ide til forumene å lage en egenpost som kunne hete: Nye- drivere,program, spill, updates... Der hadde denne nyheten kommet skikkelig på sin plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...