Spaz Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Vet ikke hva som er nytt , men det er ihvertfall en ny versjon av Nero som kom ut på nettet i dag ftp://ftp.nero.com/Nero5590.exe ------------ Redigerte emne; v.5.9.9.0 -> v.5.5.9.0 - CannoliBoy ------------ [ Denne Melding var redigert av: CannoliBoy på 2002-07-04 16:16 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Spaz Eg vet heller ikke hva som er nytt,men er vel noe fix og støtte for nye cd-r brennere. Kjetil Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Tror også det er hovedsaklig støtte for nye brennere som er nytt.. Har hørt rykter om at det skal være støtte for Compaq sin nye kombo DVD-leser/CD-brenner til bærbare. Men jeg vil nødig bekrefte dette da jeg selv ikke har testet enda.... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei! Skjekka web sida til Nero og skjekka på info om oppdatering.Der var det ikkje kom opp kva som var nytt i forhold til forgje versjon. Men,det går sikkert ann å sende ein epost til nero og spørre. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Eg og skjekket web si til nero,men eg fant heller ikke noen informasjon om hva som var forandret,men det kommer sikkert snart. Kjetil Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Er vel ikke noe poeng i å oppdatere når den versjonen som jeg har nå funker fint? For å si det på en annen måte: oppdatering av nero = bug fix/støtte for nye drivere, ikke nye funksjoner? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 her holder jeg meg till ordtaket "ikke fix det hvis det ikke er ødelagt" Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Nå har det kommet changelog. Endel som er rettet faktisk og nye egenskaper som er lagt til http://www.cdfreaks.com/news2.php3?ID=4341 Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Dimm: holder meg i utgangspunktet til det jeg også, med mindre det er noe poeng i å endre på noe, og med litt god fantasi kan man alltid finne på et poeng. :smile: Får vel kanskje oppgradere, siden de har lagt til nye funksjoner.. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hva har dette med overklokking å gjøre? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Hvem har sagt at nyhetene på Overclocking.no må ha noe med overklokking å gjøre? Hvis du ser etter, så er 80-90% generelle datanyheter. Hvis du er bare interessert i å lese poster rundt overklokking, gå til forumet og velg kategorien "prosessor og overklokking" [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-07-05 15:52 ] Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Det er en overklokking side. Et vanlig brenneprogram har jo ikke noe med overklokking og gjøre. Kunne programmet overklokket brennern så hadde det vært en annen sak. Datanyheter finner man på overklokkings søsterside. Hardware.no Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Vi kan jo høre hva moderatorene sier. Hva er riktig? Å bare poste nyheter relatert til overklokking, eller også generelle nyheter med interssere for andre? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 litt off-topic men siden det er i gang her. Som sagt er dette en overklokkingside. Min menig er at det som ikke har med overklokking å gjøre skal ikke plaseres. her. Tenk vis vi alle skulle ha posta slik. Da hadde det blitt forferdlig mye nyheter som ikke skal har noe med overklokking og gjøre. De nyhetene finner folk ofte selv eller hører av kjente. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Bøgge Bakken Du har et god poeng der,men det er jo i overklokking/nyheter og den siste til nero er jo nyheter. Kjetil Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 En nyhet er det men ikke noe med overklokking g gjøre. Kunne programmet klokket brenneren hadde det vert noe annet. En skymaskin som kunne kobles til usb kontanten hadde vert også en nyhet men hadde ikke hatt noe med overklokking og gjøre. Syns denne nyhetposten skal brukes til overklokkingssnyheter, ikke generele datanyheter. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Okei. Heretter skal jeg bare poste noe som har med overclocking å gjøre :smile: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Det er ikke for og kritisere deg Spaz. Det er mange andre også. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Man kan overklokke brennere , iallefall LiteONbrennere. Laster ned Firmware til og få 48X jeg Da skal det bli fart på sakene. Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-05 19:04, Bøgge Bakken skrev:Min menig er at det som ikke har med overklokking å gjøre skal ikke plaseres. her. Tenk vis vi alle skulle ha posta slik. Da hadde det blitt forferdlig mye nyheter som ikke skal har noe med overklokking og gjøre. De nyhetene finner folk ofte selv eller hører av kjente. Hehe. Det er faktisk ikke så mange kjente av meg som kommer og sier til meg at Nero har kommet ut med en ny oppdatering til programmet sitt. Synes det er kjekt å lese om slike ting fra forumet da de fleste som holder til der, er mer oppdatert enn mine venner og kjente. :smile: Jeg har altid tenkt på kategorien "nyheter" som nyheter om alt i dataens verden! Bøgge Bakken mener kanskje at man bare skal poste der hvis noen websider har klart noen usannsynlige OC av noen prosessor? Greit nok det egentlig, de siste nyhetene fra forumet kommer jo opp på forsiden av overklokking.no Iallefall... Kunne jo vært en ide til forumene å lage en egenpost som kunne hete: Nye- drivere,program, spill, updates... Der hadde denne nyheten kommet skikkelig på sin plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå