christdi Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Hei. Jeg lurer på om det er mulig å lage et php script som logger inn mot hotmail kontoene mine for å holde de aktiv ? Jeg har et problem at hotmail kontoene blir deaktivert og mail blir slettet hvis jeg ikke logger inn minst en gang i måneden. Hvis dette er vanskelig eller umulig med php, lar det seg gjøre på annet vis ? Setter stor pris på eksempler:) Endret 7. april 2005 av christdi Lenke til kommentar
soze Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ta heller å få deg en gmail adresse Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvorfor skal du i det hele tatt holde en hotmailkonto, som du ikke logger inn på så mye som en gang i måneden, i live? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ja, det vil være mulig, med mindre hotmail har tatt i bruk CAPTCHA, da vil det være veldig vanskelig. Jeg bruker ikke hotmail og vet ikke helt hvordan login funker der. Men godt mulig at du bare trenger å sende en http-forespørsel mot login-skriptet med brukerdetaljer. Men før du gjør dette, sørg for å sjekke at de ikke forbyr ikke-menneskelig tilgang (bot). Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Med HTTP-protokollen kan ikke serveren sjekke om det er menneske som initierer forespørselen eller ikke. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Med HTTP-protokollen kan ikke serveren sjekke om det er menneske som initierer forespørselen eller ikke. Derfor jeg nevner CAPTCHA. Men selv om protokollen i seg selv ikke kan finne ut av det så kan de likefremt nekte tilgang til boter. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 http://www.captcha.net/ jeg ville brukt et annet språk enn php - perl for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå