Cursed Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 går det ann å ignorere bruke slik at man ikke ser noen av postene deres? det hadde vert kjekt å kunne det, når folk begynner å tulle så forferdelig. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Da hadde jeg valgt å ignorere alle de som bare klager her på forumet. Klarer du ikke å ignorere kødde-svar selv? Trenger vel ikke hjelp til det! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 jojo men ser de jo, selv om man prøve å ignorere de. det er ikke alle som kan sånn: 'nå lukter jeg at det er en barnslig post under annet om data, da går jeg ikke in dit' man blir jo ikke så blid hvis man akkurat har bestilt seg en intel prosessor og noen sier 'ALLE SOM KJØPER INTEL ER NOEN #¤"" #¤ ¤# #¤" FOLK! DERE ER NOEN IDIOTER!#"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KJØP AMD!!!!!' [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-07-04 00:26 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Kanskje en filter funksjon.. ingen poster ble sendt ut om de inneholdt kun store bokstaver, banning og andre meget følelsesladde uttrykk osv.. blir vel til slutt amerikanske tilstander der de sensurerer sin egen historie for ungene ikke skal ta skade av det. (ny historiebok i Texas der de tok bort et kapittel for det handla litt for mye om kvinner som måtte prostituere seg). Burde være enkelt å lage noe slikt med php da, ikke det at jeg får det til :sad: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Cursed Du bare forsetter til neste på listen,det som ikke eg syns er intresant leser eg ikke,så enkel kan du gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå