Fjøslukt Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hei.. Har endelig fikset PC'en etter at en spyware hadde ødelagt pc'en slik at jeg ikke fikk logget meg på. Slapp å reinstallere windows, men det var litt stress alikavel. Nå har det seg sånn at den brukeren (den eneste) som lå på pc'en ikke lengre fungerer. Det er kommet opp noe passordgreier, og jeg har ikke noe passord for den kontoen. His jeg logger meg på som administrator og går inn i kontrolpanel kan jeg velge fjern passord og endre passord på den brukeren, men det kommer liksom tilbake uansett. Fjerne jeg det, lukker vinduet og så skjekker om det er fjernet så er det der alikavel. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Får du ikke logget inn som brukeren eller mener du at Administrator ser et passordfelt fylt med svarte prikker etter at du har satt et blankt passord? Det siste er sånn det skal være. Som Administrator kan du sette et nytt passord men du får ikke vite hva et eksisterende passord er eller hvor langt det er. Derfor de svarte prikkene uansett om passordet er blankt. Prøv å logge inn som brukeren uten å fylle ut passordfeltet og se om det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå