hkkvangar Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Etter reformatering av harddisk fungerer kun USB en min som vanelig USB, ikke 2.0 som den egentlig er.. Jeg har lastet ned driver, avinstallert USB og installert på nytt, men får kun beskjed om at driveren allerede er installert. USB er SIS 7002. Er det noen som har et tips? Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 skjer samme med meg bare at jeg ikke får opp noen USB'er når jeg setter dem inni, men hvor fant du drivere?? Lenke til kommentar
tarjeim Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hos meg funket det heller ikke, helt til jeg lastet ned SP2 til WinXP, da funket det smooth and nice! Prøv det, hvis du ikke har SP2 allerede?! Lenke til kommentar
hkkvangar Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har SP2 installert. Problemet er at dersom jeg avinstallerer, så installerer Windows USB en automatisk, uten å spørre etter drivere. Driveren fant jeg på Fujitsu Siemens sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå