Gå til innhold

Feil tilbehør fra Komplett! (Veggfeste til LCD TV)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg kjøpte for noen uker siden en D-Boss 32" LCD fra Komplett

(http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307978&cks=SER). (P.S. Bra skjerm, ikke noe å utsette på den! :yes:)

 

Veggfestet til skjermen hadde ikke kommet inn da, så jeg avventet noen uker før dette dukket opp.

 

Veggfestet som ble lagt inn som tilbehør er dette: (http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307704&cks=ACC). For sikkerhets skyld mailet jeg Komplett for å forsikre meg om at festet passet, og fikk bekreftet at joda, det gjorde det.

 

I går fikk jeg festet i posten, etter cirka en ukes leveringstid, men det passer ikke til festene bak på skjermen (se vedlagt bilde). Det er ikke i NÆRHETEN en gang :mad: . Så i dag ringte jeg support Komplett og opplyste dem om dette. Saksbehandleren på telefonen sa noe sånt som "Okay, da fyller du bare ut returskjema og sender tilbake til oss, legg ved en kvittering på frakten tilbake, så dekker vi utleggene dine".

 

INGENTING om at de beklaget at de hadde gjort en feil, INGENTING om dekking av fraktkostnader for forsendelsen TIL meg (eller tilsvarende), eller noen andre signaler om at de på noen som helst måte hadde gjort noe feil og beklaget dette. Hadde JEG vært så dum å bestille feil veggfeste helt på egen hånd, ville saken blitt behandlet på akkurat samme måte, er jeg sikker på. :mad:

 

Jeg har mailet "ris og ros" seksjonen til Komplett, så får vi se hva de sier.

 

Uansett, jeg er ikke imponert. :thumbdown: En ting er om jeg hadde tatt den "automatiske" tilbehørsopplistingen som god fisk, men siden jeg faktisk tok meg bryet å sjekke, og de påstår at det passer til min skjerm (jada, har det skriftlig, og de kan IKKE ha mistforstått hvilken skjerm det er snakk om), er det veldig dårlig kvalitetssikring! Og som jeg skrev til "ris og ros", "slik beholder man ikke kunder"... :no:

 

Veggfestet ligger der forresten fremdeles... som tilbehør til skjermen som det overhodet ikke passer til. Så om du har planer om å kjøpe en LCD tv, så dobbelt-og trippelsjekk at festet passer først, i alle fall om du har planer om å handle hos Komplett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan,

 

Tar du kontakt med oss per PM med saksnummeret på saken din hadde det vært fint. Selvfølgelig skal vi fikse dette. Ikke fordi du skriver om det her, men fordi vi som alle skjønner har gjordt en liten tabbe ved å legge ut et veggfeste som ikke passer. Noe vi alltid sjekker veldig nøye før det blir gjordt, men her har vi ikke vært flinke nok og du skal selvfølgelig ikke lide økonomisk for dette. Her har nok ikke vår kundebehandler vært tydlig nok.

 

PS: Veggfestet er selvfølgelig fjernet som tilbehør nå..

 

:yes:

Lenke til kommentar
Det er nok ikke få returer som kommer inn i en såpass stor bedrift som Komplett, og jeg ser ikke for meg at de kan sitte og unnskylde seg så voldsomt til hver eneste en.

...tror du det er mange returer som kommer inn pga. slike feil som i denne saken da? I så fall har Komplett et problem, og leser man mellom linjene i svaret over, tror jeg det umulig kan være tilfelle. :)

 

Ser ingen grunn til at de skulle unnskylde seg voldsomt for returer på generelt grunnlag... spesielt ikke de returene som kommer fordi folk kjøper inn 3-4 cpu'er/skjermkort og tester hvilket som er mest klokkevennlig osv. før de sender de andre tilbake... men i denne saken hadde det vært hyggelig med skikkelig oppfølging. Og det skjer jo, så da er det ikke noe problem. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...