bonaqua Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 heisann har ventet i to veker på ny pc på jobben, den kom til slutt sjølv om posten rotet den vekk og brukte 4 døgn på å sende ein pakke over natten express... nok om det. eg puttet i ledningene. var blitt advart på forhånd at pcen kun funket med usb mus og tastatur. så eg stappet i det som fulgte med. startet opp pcen, den kom inn på ein skjerm der det stod trykk f1 for å konfigurere eller f12 for å starte frå nettverk. trykket f12, men tastaturet virket ikkje. skrudde av maskinen. rotet litt med ledningene til tastaturet og startet opp igjen. då står det berre IBM-logo, og copyright bla bla bla greiene på oppstartlogoen. slik stod den i 10 min. skrudde av og skrudde på, akkraut likt. nappet ut strøm og ventet, puttet i, akkrauat likt. etter ein del omstarter står det nå berre ein kvit strek oppe til venstre på skjermen. nokon som har forslag før eg legger den inn til tollpost(tar ikkje sjansen på posten) for å sende den tilbake til oslo(frå haugesund) Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 prøv igjen. virker den fortsatt ikkje, les bruksanvising og finn ut kva du har ødlagt! Måtte bare quote deg litt eller f12 for å starte frå nettverk. trykket f12 Hvorfor prøvde du å boote fra nettverk, har du en server som du laster alt av OS og software på nettet ? I så fall, ta kontakt med nettverksansvarlig. Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 startet opp pcen, den kom inn på ein skjerm der det stod trykk f1 for å konfigurere eller f12 for å starte frå nettverk. trykket f12, men tastaturet virket ikkje. Umm hva slags maskin...og hvorfor trykke F12? Har du prøvd å bare starte greia som vanlig uten å trykke F12? Du må nok si litt mer om maskinen enn at "den starter ikke hva er galt?" og på jobben??? har de ikke support??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå