GoldlaXiE Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kjem det omtale av Trackmania Sunrise i nærmaste framtid? Trengs ikkje! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Hvis de har lagt så mye vekt på ikke-drepende våpen og slikt, hvorfor har spillet da 18-årsgrense? Ikke drepende våpen? Grunn for at det er 18+ (vist det er det i dette tilfellet) er at spillet inneholder vold. Edit: Spillet har 16+ aldersgrense. Endret 8. april 2005 av zefler Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Hvis de har lagt så mye vekt på ikke-drepende våpen og slikt, hvorfor har spillet da 18-årsgrense? Ikke drepende våpen? Grunn for at det er 18+ (vist det er det i dette tilfellet) er at spillet inneholder vold. Nei, det er ingen grunn, men det er at det er så realistisk vold, og det at det er sterk munnbruk. Dessuten kommer du borti noen "creepy moments" i løpet av spillet, som er litt... psycho... EDIT: Forøvrig er jeg litt uenig med karakteren. 7/10 er en "OK, men ikke noe mer"-karakter. Dette spillet er definitivt mer! Det står i konklusjonen at AIen svikter til tider, noe som er rett, men jeg synes ikke det trekker ned så sykt mye. Dessuten synes jeg COOP skulle trekke opp litt, da det er alt for få spill som støtter COOP multiplayer. Og dette med den meget gode gjenspillbarheten skulle trekke opp i massevis! (man kan gå inn på hvert map og konfigurere antall fiender og gisler det skal være, hvor mye moral, etc.) Jeg synes dette er den beste taktiske skytteren vi har vært borti i 2005 (ellers har vi vel bare BiA og Republic Commando som konkurrenter (?)). Overall ville jeg gitt SWAT4 8/10 eller kanskje 9/10! 7/10 er simpelthen en meget upassende karakter. Endret 7. april 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Synes grafikken ligna den i Deus Ex - Invisible War egentlig... Menmen... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 [iC' date=07/04/2005 : 19:59] Hvis de har lagt så mye vekt på ikke-drepende våpen og slikt, hvorfor har spillet da 18-årsgrense? Ikke drepende våpen? Grunn for at det er 18+ (vist det er det i dette tilfellet) er at spillet inneholder vold. Nei, det er ingen grunn, men det er at det er så realistisk vold, og det at det er sterk munnbruk. Øh? Du seier at det ikkje er vold som er grunnen for så å seie at vold er grunnen? Prøv å forstå i det minste. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Til de som har ønsker mer annmeldelser av spillet: IGN har en anmeldelse av spillet og det får der 9/10. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kjem det omtale av Trackmania Sunrise i nærmaste framtid? Dette har strengt tatt ingenting med SWAT 4 å gjøre, men ja, det kommer anmeldense av Trackmania Sunrise. Vi legger den ut når vi nærmer oss lansering i Norge (som er satt til 15. april). [iC,07/04/2005 : 19:59] 7/10 er en "OK, men ikke noe mer"-karakter. Dette spillet er definitivt mer! "Ok, men ikke noe mer" er for oss et spill midt på treet. Altså 5 eller 6. For beskrivelse av karakteren 7 av 10, og andre karakterer, anbefaler jeg en titt her: http://gamer.no/art.php?artikkelid=11793. Denne oversikten kommer forresten til å bli vesentlig mer tilgjengelig når vi oppgraderer Gamer.no innen 4-5 uker, slik at det er lettere for dere å forstå hvordan vi vurderer spill, og hva vi mener er korrekt bruk av 1-10-skalaen. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 [iC' date=07/04/2005 : 20:59] Hvis de har lagt så mye vekt på ikke-drepende våpen og slikt, hvorfor har spillet da 18-årsgrense? Ikke drepende våpen? Grunn for at det er 18+ (vist det er det i dette tilfellet) er at spillet inneholder vold. Nei, det er ingen grunn, men det er at det er så realistisk vold, og det at det er sterk munnbruk. Dessuten kommer du borti noen "creepy moments" i løpet av spillet, som er litt... psycho... EDIT: Forøvrig er jeg litt uenig med karakteren. 7/10 er en "OK, men ikke noe mer"-karakter. Dette spillet er definitivt mer! Det står i konklusjonen at AIen svikter til tider, noe som er rett, men jeg synes ikke det trekker ned så sykt mye. Dessuten synes jeg COOP skulle trekke opp litt, da det er alt for få spill som støtter COOP multiplayer. Og dette med den meget gode gjenspillbarheten skulle trekke opp i massevis! (man kan gå inn på hvert map og konfigurere antall fiender og gisler det skal være, hvor mye moral, etc.) Jeg synes dette er den beste taktiske skytteren vi har vært borti i 2005 (ellers har vi vel bare BiA og Republic Commando som konkurrenter (?)). Overall ville jeg gitt SWAT4 8/10 eller kanskje 9/10! 7/10 er simpelthen en meget upassende karakter. For det første er det slik at 7/10 er en god karakter her på Gamer.no, slik som Tor-Steinar nevner ovenfor. Videre skryter jeg av flerspillerdelen og dens ulike moduser i omtalen, blant annet "Co-op". Det er ingen tvil om at SWAT 4 er et meget godt flerspillerspill, men det holder ikke helt til å trekke spillet opp til karakteren 8 (synes jeg). Spillets største sår er dårlig pathfinding ("veivalg") hos de ikke-spillende karakterene. Ja, spillet har på mange måter god varighet men dette problemet tærer på hvor lenge du synes dette er underholdende enspillermessig. Alt i alt er SWAT 4 en relativt klar 7'er for meg, men det er selvsagt helt greit å være uenig i mine vurderinger. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Spillet er bra, men med tanke på at Swat 3 nesten er like bra (utenom grafikk og enkelte småting), så er ikke dette en verdig oppfølger med tanke på at den kommer i så lang ettertid. Men frykt ikke. Kommer vel patcher som retter opp mange av problemene. Så vidt jeg husker er Swat 3 værtfall et av de spillene som har fått flest patcher til nå. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Men frykt ikke. Kommer vel patcher som retter opp mange av problemene. Så vidt jeg husker er Swat 3 værtfall et av de spillene som har fått flest patcher til nå. Håper også det er mange som kommer til å modde spillet (flere våpen, nye maps, etc.)! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Swat 3 fikk en del nye "maps" som kom direkte fra produsenten. Disse fulgte med oppgraderingen "Elite Edition", men var ikke en tilleggspakke så vidt jeg husker, der i mot en "add-on" som lå gratis tilgjengelig på nettet. Spillet endret senere navn fra Elite Edition til en bedre oppgradering som jeg ikke husker navnet på. Endret 7. april 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
staf Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Jeg har spilt gjennom Singel player delen og det var faktisk utrolig morsomt. men for meg er det et stort problem med dette spillet. varigheten, var alt for lite missions, gikk gjennom alle på under en dag. noe som jeg synes er alt for lite. 12missions er rett å slett alt for lite. jeg synes endel av mapene er for kjedelige til å spilles omigjen. skulle gjerne sett flere missions som nr.1 og nr.3 + savnet veldig et mission der man skal ta tilbake et kapret fly. Jeg kan anbefale spillet pga er utrolig morsomt første gangen og et par av de er så morsomt at de må spilles omigjen flere ganger. edit: jeg håper virkelig det kommer gode customs maps til dette spillet. Endret 7. april 2005 av staf Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det jeg lurer litt på er hvordan det måler seg opp mot R6: Raven Shield ? SWAT3 var for min del lenge å foretrekke på lan(i sp er r6-serien overleget) over R6-spilla, men Raven Shield tok over også på multiplayer siden når det kom, kan swat4 ta igjenn tronen for multiplayer? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det jeg lurer litt på er hvordan det måler seg opp mot R6: Raven Shield ? SWAT3 var for min del lenge å foretrekke på lan(i sp er r6-serien overleget) over R6-spilla, men Raven Shield tok over også på multiplayer siden når det kom, kan swat4 ta igjenn tronen for multiplayer? Jeg synes værken Raven Shield eller SWAT4 er BEST, men begge to er meget suverene på hvert sitt vis. SWAT4 er litt mer realistisk, mens Raven Shield er mer... Rainbow Six. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Edit: Spillet har 16+ aldersgrense. Okay. Så bare på coveret som det er bilde av, der står det 18+. Det gjelder vel bare i utfrika Amerika, der tiåringer skyter skolekameratene sine annenhver dag pga voldsspill. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Edit: Spillet har 16+ aldersgrense. Okay. Så bare på coveret som det er bilde av, der står det 18+. Det gjelder vel bare i utfrika Amerika, der tiåringer skyter skolekameratene sine annenhver dag pga voldsspill. Ja du har eit poeng der Men eg såg på db.no der står det 16+ på coveret men så står det Anb.alder: 18. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 18+ er korrekt PEGI-merking av SWAT 4. Se http://www.pegi.info og http://gamer.no/produkt.php?produktid=17231 Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Dette spillet er jo helt klart noe av det mest interessante som kommer ut i år. Spørsmål: har dere i det hele tatt spilt spillet over nett? Mens alle ser ut til å spille det dørgende kjedelige spillet WoW, ja og jeg spiller Freelancer, et spill som kom ut for mange år siden, så er det godt det er noen igjen som setter pris på taktisk og realistiske scenarioer. Jeg er så vanvittig lei hele fantasy-sjangeren. Jeg skal ihvertfall løpe og kjøpe dette spillet. Kritikken som har kommet her er irrelevant, spesielt den kunstige intelligensen. De fleste spiller vel over nett? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 [iC' date=07/04/2005 : 20:59] 7/10 er en "OK, men ikke noe mer"-karakter. Dette spillet er definitivt mer! Hvis 7/10 er en "OK, men ikke mer"-karakter, hva er da 8, 9 og 10? Husk at karakteren 10 tilsier at spillet er så å si perfekt. 9 er enestående og 8 er et veldig bra spill. Det sier seg selv at 7 er bedre enn "OK." Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Dette spillet er jo helt klart noe av det mest interessante som kommer ut i år. Spørsmål: har dere i det hele tatt spilt spillet over nett? Mens alle ser ut til å spille det dørgende kjedelige spillet WoW, ja og jeg spiller Freelancer, et spill som kom ut for mange år siden, så er det godt det er noen igjen som setter pris på taktisk og realistiske scenarioer. Jeg er så vanvittig lei hele fantasy-sjangeren. Jeg skal ihvertfall løpe og kjøpe dette spillet. Kritikken som har kommet her er irrelevant, spesielt den kunstige intelligensen. De fleste spiller vel over nett? Jeg foreslår at du leser omtalen litt nøyere. Her står det å lese at dette spillet naturligvis er testet på nett, og denne delen får som nevnt lengre oppe veldig god kritikk. Nå viser det seg at det finnes veldig mange som ikke benytter seg av ulike spill sine flerspillermuligheter, de vil nyte enspillerdelen. I fare for å gjenta meg selv er denne langt i fra feilfri, dermed blir trekk i karakteren for disse (blant andre) feilene. At du sier kritikken jeg kommer med er irrelevant er helt fair, men har du da i det hele tatt testet den ferdige versjonen av spillet? Får ikke inntrykk av det når du sier at dette _skal_ kjøpes. Til slutt sier jeg det nok en gang, karakteren sju er solid og sju er det jeg synes SWAT 4 fortjener. Endret 9. april 2005 av mcgroven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg