Gå til innhold

Patchen med PVP Honor leaked!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nei nei, vi snakker om Blizzard her. Patchen er nesten garantert å ikke komme ut i morgen. Blizzard sin konvertings-tabell for tid er alltid til stede. Som vi kanskje husker betyr tider som "Coming soon!" opptill flere måneder hos Blizzard og tilogmed "Starting NOW!" betyr 6 timer. ;)

Jeg tipper på at patchen er klar for europeere 22. eller 29. April. Så får jeg heller bli overrasket hvis den kommer tidligere. Men heldigvis er det ganske safe å si at jeg nok har mer rett enn dere som tror at den kommer i morgen ;)

Edit: Fixed fra "Februar" til "April"

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Jeg tipper på at patchen er klar for europeere 22. eller 29. Februar. Så får jeg heller bli overrasket hvis den kommer tidligere. Men heldigvis er det ganske safe å si at jeg nok har mer rett enn dere som tror at den kommer i morgen ;)

Det får da være grenser til optimisme da..... :roll:

Lenke til kommentar
Det må jo være bullshit.

Hvorfor i helsike skal palas og warlocks få epic mounts?

Dem bruker da ikke 1000 mer gull en oss andre på spells.

Må innrømme at det er litt kjipt akkurat det der, er selv druid og en mage.

Har heller aldri helt skjønt hvorfor de skal få "gratis" mount liksom, men tenker ikke så mye over det egentlig, selv at det hender jeg blir litt missunelig noen ganger :p

Lenke til kommentar
Det må jo være bullshit.

Det er for å skjule at de hater warlock :dontgetit: Først nerfa de fear, nå skal de nerfe seduction, det siste crowd-control spellet vi har igjen. Undead her kommer jeg!

Dessuten koster grimoires mye. Hvorfor pala skal få "gratis" epic vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Elemental Invasion ser unektelig spennende ut, samme med Gurubashi Arena skattekisten :dribble:

den skattekista kan ikke være sååå bra. ivedogmed at den dropper hver 3'de time...

men sikkert verdt å sjekke ut :)

Er sikkert ikke like lett om en 30 stk kjemper seg fram for å knabbe kista :D

Kan nok bli en bra "deathmatch" ;)

Lenke til kommentar
Det må jo være bullshit.

Altså, om du grovleser litt gjennom det amerikanske forumet så står det at mounten dems ikke vil være gratis, og questet vil være j*vlig j*vlig vanskelig!

Lenke til kommentar

Jeg tviler veldig sterkt på at de "leaka" patch notene er ekte.

På Blizzard sine "Coming Soon"-sider har de jo lista opp blandt annet Honor Systemet (under seksjonen som gjelder for neste patch), som jeg vil tro at er en såpass stor del av patchen at den burde vært lista opp i de patch notes'ene. Men var den det? Nei! Ikke som jeg fant ihvertfall.

Helt siden disse patch notene kom ut har jeg trodd de var falske, og dette ser ut til å bekrefte dette.

Lenke til kommentar

På Blizzard sine "Coming Soon"-sider har de jo lista opp blandt annet Honor Systemet (under seksjonen som gjelder for neste patch), som jeg vil tro at er en såpass stor del av patchen at den burde vært lista opp i de patch notes'ene. Men var den det? Nei! Ikke som jeg fant ihvertfall.

Helt siden disse patch notene kom ut har jeg trodd de var falske, og dette ser ut til å bekrefte dette.

http://www.nurfed.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2677

Litt mer av patch-notes, denne gangen er Major Changes inkludert.

Paladins who have completed their Epic Mount quest can repeat the final

event in Scholomance for fun (and loot) by speaking with Lord Grayson

Shadowbreaker.

Fra "leaked" patch-notes. Paladin Epic vil nok ikke være like lett som lvl 40 Mount "questet".

Lenke til kommentar

http://www.nurfed.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2677

Litt mer av patch-notes, denne gangen er Major Changes inkludert.

Vel... samme informasjonen ligger på Blizzard's Coming Soon-sider.

Selv om forandringene på den siden ble annonsert på wow-europe.com og worldofwarcraft.com dagen ETTER denne posten, så ser jeg det ikke som usannsynlig at denne infoen muligens ble lagt ut dagen i forveien.

Noen fler enn meg som synes det er litt suspekt at de "glemte" Honor System og de andre tingene fra coming soon-sidene på de første "leaka" patch-notesene?

Det er såklart mulig at disse patch notesene faktisk er riktige, men jeg stiller meg MEGET tvilende til dette før jeg får se de offisielle patch notesene fra blizzard.

Lenke til kommentar
Det må jo være bullshit.

Warlock får gratis mount på lvl 40 pga kostnadene på spells.

Vi har 4 pets pluss oss sjølve å kjøpe spells til. Sier seg selv at det blir dyrt.

Vi kommer ikke til å få gratis epic mount

Ifølge denne siden må warlock slå ragnaros for å få epic mount. Synes du det er lett?

Jeg tviler på at det stemmer i det hele tatt. Vi burde ivertfall få muligheten til å betale 900g for den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...