ahpadt Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Alle les her: http://www.nurfed.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2676 Min favorittbit: Level 60 mounts purchased at vendors now have a whole new look. Undead mounts already have a different look for their faster mounts andso have not changed. The new mounts can be seen standing near the mount vendors. If you have one of the old fast mounts you can exchange it for one with a new look at the mount vendor. Men ble også opprørt: Paladin epic mount quest added, talk to Duthroian Rall or Brandur Ironhammerto begin the quest. Warlock epic mount quest added. To begin the quest, speak with a demon trainer in any of the capital cities. Endret 7. april 2005 av ahpadt Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Dette er rett og slett Bullshit /Cyrus Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Dette er rett og slett Bullshit /Cyrus Tror du at de har skrevet alt det der på pur f*? Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Eh, ja... Som god gammel "blizzard veteran" så har jeg sett ganske mange fake patch notes. Men og forklare at folk gidder og gjøre dette skjønner jeg ikke... /Cyrus Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Etter litt lesing her ble jeg skuffet. Men Blizzard sier selv at de er i sluttfasen av patch notes, og de har tidligere sagt at de vil legge til epic mounts til warlock/pala. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Jepp, var som jeg regnet med, men noe av det som sto i den falske patchen kommer nok til og komme.... EyonixWe realize that it can be frustrating to read patch notes that don't indicate the changes you want for your specific class, but please understand that moving forward, we're planning to update players with content on a much more regular basis. We want players to understand that each class will see its share of improvements over the next several months. In example, the designers have focused some of their priorities to the development of the level 60 Epic Mounts for both the Paladin and Warlock. Also, quests are being worked in to the game that will allow Warlocks the option to obtain their high level pets without having to depend on a random drop. While these changes aren't going into the next patch, you can expect to see them in the one scheduled for release a short while after. Please continue to post your feedback concerning the improvements you would like included in a patch, as we're reading the information you provide and directing it to all appropriate members of the development team. /Cyrus Endret 7. april 2005 av Cyrus Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Patchnotes på Nerfed.com hadde jo noen skrivefeil.. virka heller ikke som blizzard hadde skrevet det mht. måten de ordlegger seg på. Bare sammenlign med hvilke som helst andre patchnotes ( offisielle ) Lenke til kommentar
Roberticus Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Bra, for jeg likte dårlig de endringene som sto lista opp for Improved Mana Shield og Improved Scorch for mage. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Bra, for jeg likte dårlig de endringene som sto lista opp for Improved Mana Shield og Improved Scorch for mage. De burde vært improved for lenge siden etter min mening Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Bullshit edit: oki, det var bullshit- phew.. Endret 7. april 2005 av geedoo Lenke til kommentar
Norts Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hahaha, dette må bli den ørtende gangen blizzard gir ut slik informasjon. Stemmer selvsagt aldri. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 ATM spammes IRC ned av en link fra www.worldofwarcraft.com.. [@Chze] http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/...h-05-04-06.html [@Chze] var ikke fake den som florerte rundt på nettet allikevel gitt Linken funker ikke nå lenger. Lenke til kommentar
solz Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Noen som legger merke til smileyen oppi venstre hjørne på den siden? http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/...h-05-04-06.html Lenke til kommentar
WoWgamer72 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 den er på venstre side Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 så når kommer patchen egentlig? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 i morgen sikkert Dette er snakk om USA release. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvorfor faen skal warlock og paladin få 980g ekstra? Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvorfor faen skal warlock og paladin få 980g ekstra? Neida, de får jo ikke epic mount gratis da. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) vell, ikke mulig det er bare usa, hvis dere tar en titt på de Europeiske sidene så har faktisk de samme sidene kommet opp, bl.a. her New Features We have implemented the following features in this patch. Please note that the New Features list is a sneak peek. It does not contain every addition, change, or bug fix going into the next patch Player vs Player Honor System: Players will have access to items and equipment by achieving rank in the PvP Honor System: New mounts New armor sets New weapons Gurubashi Arena Event: There is now a regular event in Gurubashi Arena in Stranglethorn Vale. Every three hours starting at midnight, a pirate will drop a chest in the center of the arena. The player who opens the chest first gets what's inside! Elemental invasions: Elementals will invade different locations on Kalimdor every few days. Players can investigate Silithus, Un'Goro Crater, Azshara and Winterspring to seek for ways to counter these invasions. Endret 7. april 2005 av zbegra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå