suppe500 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Når jeg starter maskinen kommer mappa system32 opp. jeg veit det er noe du kan skrive i kjør som gjør at det er mulig å fikse dette, men jeg husker ikke hva det vgar jeg skulle skrive... kan noen hjelpe meg? Med det samme jeg er i gang så lurer jeg også på om det går ann å legge documents and settings i på en annen disk enn den windows er installert i? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 1. Start -> kjør -> msconfig ( trykk enter ) -> gå til startup å se om du finner den der. 2. Høyreklikk mine dokumenter -> egenskaper -> så kan du velge å flytte de til en annen disk. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jo, men da flytter du vel kun mine dokumenter, og ikke hele mappen "Documents and settings"? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Var litt rask.. Her er ihvertfall ett tips, og ett søk på google vil gi mange treff på dette. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3575813 (regn med at det ikke er gjort på en poff på eksisterende brukere) EDIT: Dersom du er villig til å opprette ny(e) brukere er det unnagjort mye raskere, send en pm, eller fortsett i denne tråden dersom det er hva du er ute etter Endret 7. april 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Til det første problemet ditt: Mest sannsynlig er det noe som skulle ha vært kjørt en gang men som aldri skjedde som det skulle. Gå til Start -> Kjør -> regedit og bla deg fram til: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce for sikkerhets skyld kan du sjekke: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Lenke til kommentar
suppe500 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 takk for all hjelpsomhet folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå