kilogram Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 MSN Messenger 7.0 i dag Microsoft lanserte i dag MSN Messenger 7.0 i fullversjon. Messenger har vært i beta-testing siden oktober i fjor, og har mange nye egenskaper i forhold til versjon 6. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg prøvde knappen "Change Operating System" men kunne ikke finne Linux. Joda, jeg leste gårsdagens intervju. Håper det dukker opp fullverdige alternativer til Linux snart. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Gikk tilfeldigvis inn på msn.com i dag tidlig og fant den nye messenger til nedlastning i final versjon. Lastet ned og bruker den nå. Må nok venne meg til hvordan den ser ut og fungerer, men den virker bra. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg får ikke lasta det ned. Trykker på "Get it Now" men ingenting skjer.... Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 har selv lasta ned og installert MSN 7.0 fullversjon nå og jeg må si at den var rotete. uff. uff. kommer ikke til å avinstallere den, men jeg må nok gjøre om på noen instillinger ja for at den skal bli bra var jo værre enn dMSN når jeg kjørte den . men jeg har da aldri kjørt MSN 7.0 beta så jeg visste ikke hvordan den var. men, alt i alt var den bra. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) får vel teste den ut eg og. har ikkje prøvd betaen, så eg er spent på å sjå korleis den er. edit: første inntrykket var det var alt for uoversiktleg og rotete, men eg håper at det blir betre når eg blir vant med det. Endret 7. april 2005 av ttt Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) den ligger ute på msn.no nå. fikk ikke til og laste ned fra msn.com. har brukt betaen lenge nå. EDIT: najs. liker denne bedre enn beta'en Endret 7. april 2005 av MagE Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Likte egentlig MSN 5.0 bra jeg... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Likte egentlig MSN 5.0 bra jeg... den klarte jeg aldri venne meg til.. hoppet rett fra 4.7 til 6.0 jeg.. klarte ikke 5ern.. klarte egnetlig ikke 6ern i begynnelsen heller, men det var jo en del nye features, så jeg ble vant til den.. Men jeg liker ikke alle disse fancy greiene.. winks og nugdes.. for noe tull spør du meg.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Men jeg liker ikke alle disse fancy greiene.. winks og nugdes.. for noe tull spør du meg.. Endelig en som er enig!! De er bare til bry... Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 synes den var litt for fancy selv også. kunne kanskje tenkt meg å bytta ut denne med en gamlere versjon, men da får man vel beskjed om å oppgradere den igjen å det er litt kjedelig. eller går det an å slå av den automatiske oppdateringene? noen som vet? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Uttryksikonene i kontaktlisten er jo blitt helt missfposter da! Skulle ha gjort de litt større. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Sier bare en ting jeg: Gleder meg til Mess patch til 7.0.777 kommer. Uttryksikonene i kontaktlisten er jo blitt helt missfposter da! Skulle ha gjort de litt større. Options gutten min, Options. Endret 7. april 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Men jeg liker ikke alle disse fancy greiene.. winks og nugdes.. for noe tull spør du meg.. Endelig en som er enig!! De er bare til bry... Så skru de av? Alt kan slås av . Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Skjer ikke noe når jeg trykker på "get it now" Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Skjer ikke noe når jeg trykker på "get it now" Engelsk: http://download.microsoft.com/download/3/5...ESSENGER_DL.EXE Norsk: http://download.microsoft.com/download/0/a...ESSENGER_DL.EXE Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Var en del nice'e funksjoner der ja. Har aldri prøvd betaen, men jeg synes denne var litt mer rotete enn 6.x. Edit: Enda mer rotete ble det da jeg skrudde på minatyrbilder på kontaktlisten. *sitte og nudge alle vennene mine på gøy* Endret 7. april 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kul den funksjonen der du viser hva du spiller i media player . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå