Fotofashion Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hei.. Finner det noen bærbare eller utstyr som gjør at jeg kan benytte 2 eksterne skjermer på en bærbar? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ja. Jeg foreslår at du leser schmelck sin guide til flerskjerm-oppsett. Der er det også beskrevet hvordan. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 ut ifra det jeg så der.. så var det snakk om å bruke en laptopp som skjerm nr 2 bla.. ikke 2 skjermer mot 1 laptopp. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Min ThinkPad T41p kan settes opp slik: LCD på bærbar + ekstern skjerm Ekstern analog skjerm + ekstern DVI-skjerm, altså to eksterne skjermer. Tror alle IBM ThinkPad kan settes opp på denne måten, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 ok, høres lovende ut.. var det noe ekstra du måtte anskaffe for å kunne benytte 2 eksterne skjermer på den? og regner med at det ikke er clone du bruker. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Tja. Du må ha en Portreplikator eller mini-dock for å kunne benytte DVI, da det ikke er DVI-utgang på maskinen. Så du kan jo si det slik at man trenger extrautstyr. Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Finst nokre pcmcia skjermkort som kan løyse dette, det finst ogso pcmcia=>pci adapter som kan vere ein moglegheit. Har ikkje funne norske nettbutikkar som fører dette, men det burde vere mogleg å bestille over dammen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 ut ifra det jeg så der.. så var det snakk om å bruke en laptopp som skjerm nr 2 bla.. ikke 2 skjermer mot 1 laptopp. Ok. Men hvis du tenker at den stasjonære som du isåtilfellet ville brukt som hovedmaskin er en bærbar da. Ble kmplisert dette her Lenke til kommentar
Nilmart Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 tore 45: snakket om at det gikk an å bruke lcd skjermen på laptop og eksternskjerm samtidig (dual screen) på ibm laptopper, hva gjør du for å få til dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå