Gå til innhold

Hvilket program kan jeg bruke til å gjøre dette?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle gjerne hatt et program til å stille på geometrien på skjermen min, jeg har et lite problem med den og det er at jeg bare kan stille buen på den på sidene men ikke oppe og nede. Jeg har en LG 915FT+ og et ASUS GF4Ti4600.

Noen som vet noen programmer slik jeg kan årdne på dette? Gi meg gjerne url! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-03 23:48, byggeren skrev:

Klarer du ikke å ordne geometrien med innstillingene på monitoren din? Eller har jeg missforstått hele spørsmålet?

Riktig! Jeg klarer ikke å ordne geometrien via instillingene på skjermen, jeg lurer på om det finnes et program slik at jeg kan stille på geometrien? Noen som vet om et?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-03 23:27, hasuwest skrev:

Hadde vært fint om noen gidder å svare. :smile:

Slik bumping er særdeles unødvendig. Du kan bumpe en tråd du har postet etter noen dager ++. Men ikke etter 6 minutter!

Dette oppfattes som spam, og i grove tilfeller vil det medføre utestengning. Dette gjelder ikke hasuwest spesielt.

Vennligst unngå slikt for ettertiden.

Mvh. moderator yummy.

Lenke til kommentar

Greit yummy!

Det var mest for å få den på siste fra forum så jeg kunne fortere få svar, skal slutte med det. Ha en fortsatt god kveld/natt/morgen :smile:!

Fixer'n. Disse geometri instillingene slik at jeg ordner buen oppe å nede på skjermen er der ikke :sad:, men håper jeg kan finne et program som hjelper meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...