hasuwest Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hei! Jeg skulle gjerne hatt et program til å stille på geometrien på skjermen min, jeg har et lite problem med den og det er at jeg bare kan stille buen på den på sidene men ikke oppe og nede. Jeg har en LG 915FT+ og et ASUS GF4Ti4600. Noen som vet noen programmer slik jeg kan årdne på dette? Gi meg gjerne url! :smile: Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Hadde vært fint om noen gidder å svare. :smile: Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 det er et program i: display properties - settings - advanced - GeForce 4 Ti4600 - additional properties tror det er mulig å rette noe sånt der men er ikke helt sikker på det Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Joda, det er noe instillinger der, men der kan jeg bare flytte på bildet, ikke årdne noe geometri. Noen flere som har noe å komme med? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Klarer du ikke å ordne geometrien med innstillingene på monitoren din? Eller har jeg missforstått hele spørsmålet? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 23:48, byggeren skrev:Klarer du ikke å ordne geometrien med innstillingene på monitoren din? Eller har jeg missforstått hele spørsmålet? Riktig! Jeg klarer ikke å ordne geometrien via instillingene på skjermen, jeg lurer på om det finnes et program slik at jeg kan stille på geometrien? Noen som vet om et? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 er ikke disse instillingene på skjermen ? Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 23:27, hasuwest skrev:Hadde vært fint om noen gidder å svare. :smile: Slik bumping er særdeles unødvendig. Du kan bumpe en tråd du har postet etter noen dager ++. Men ikke etter 6 minutter! Dette oppfattes som spam, og i grove tilfeller vil det medføre utestengning. Dette gjelder ikke hasuwest spesielt. Vennligst unngå slikt for ettertiden. Mvh. moderator yummy. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Greit yummy! Det var mest for å få den på siste fra forum så jeg kunne fortere få svar, skal slutte med det. Ha en fortsatt god kveld/natt/morgen :smile:! Fixer'n. Disse geometri instillingene slik at jeg ordner buen oppe å nede på skjermen er der ikke :sad:, men håper jeg kan finne et program som hjelper meg. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Til sjermkortett mitt gaiward er det et program som stiller in litt om sjermen hvet ikke om du kan bruke det men det kan lastes ned på sia til gaiward, mulig asus har noe lignende prog som du kan bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå