Gå til innhold

MSN 7 er sluppet

oro2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du bytter ut denne filen(vedlegg) med den som er i Msn messenger mappen fra før så får du norsk språk :) Da slipper du å vente på at den norske versjonen skal slippe ut... Husk å ta backup av den gamle .dll filen.. greit å ha... Har delt den i 4 deler.... Siden man ikke kan laste opp mer enn 256k.. rar format..

msgslang.part1.rar

Lenke til kommentar

Trodde ikke den skulle slippes før utpå dagen her i Norge, i og med at det er natt i USA nå... Laster ned nå for å sjekke om det er den ekte versjonen.

Joda, dette ser ekte ut. Rart det ikke er noe større oppslag på messenger.msn.com

EDIT: Her er den norske versjonen. Eller norrøne versjonen i følge mess.be :p

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
Kommer feilmld om at programmet har utført en ulovlig operasjon og vil bli lukket, uansett om Messenger er åpent eller avsluttet.

Har prøvd på 2 forskjellige PC`er med Win XP. Noen andre som har prøvd dette?

Merkelig. Fungerte perfekt hos meg. Jeg bruker denne versjonen av MSN http://download.microsoft.com/download/0/a...ESSENGER_DL.EXE (norsk). Og du er 110% sikker på at MSN var lukket? Husk at Outlook, IE osv også må være lukket. Sjekk i Task Manager at prosessen msnmsgr.exe ikke kjører.

Kom på: Mulig dette programmet krever .NET for å kjøre, har du det inne?

Endret av superdigg
Lenke til kommentar

Jeg har lukket MSN & Outlook, samt sjekket i listen over prosesser at ingen av dem kjører. Har restartet og prøvd igjen. Har .NET installert.

Både Msn messenger & msg plus er norsk.

Merkelig at det er likedan på 2 forskjellige PC`er.

post-26-1112869804_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har lukket MSN & Outlook, samt sjekket i listen over prosesser at ingen av dem kjører. Har restartet og prøvd igjen. Har .NET installert.

Både Msn messenger & msg plus er norsk.

Merkelig at det er likedan på 2 forskjellige PC`er.

Aha! Problemet er at du allerede kjører MsgPlus! Funker bare på umodifisert MSN. Har kommet en bedre patch også: http://209.245.59.107/Gimme/15529116/12329...2/msn_patch.rar

Det du kan gjøre hvis du gidder er å KUN fjerne reklamen (og evt andre ting MsgPlus! ikke gjør) og så gjøre en hex compare mellom original msn og reklamemoddet. Regner med du da kan modifisere en MsgPlus! utgave i en hex editor basert på det du fant.

Lenke til kommentar
Ok. Men hex-editoring er ikke min sterkeste side for å si det sånn  :tease:

Linken fungerer ikke hos meg

Linken fungerer greit fra Firefox ihvertfall...

Siden jeg er så snill så skal jeg fortelle deg hvordan du enkelt kan fikse dette selv.

Edit: Et tips. Ta en kopi av msnmsgr.exe (kall den msnmsgr.exe.original eller noe)!!!

1. Last ned Resource Hacker, det trenger ikke installeres eller noe bare pakkes ut.

2. Start Resource Hacker. Gå til File -> Open og finn msnmsgr.exe og velg Open.

3. Trykk Ctrl + f og skriv inn

adbannercontainer

og trykk enter.

4. Nå har du funnet hvor den ligger så nå skal du bare fjerne den. I linjen over der du fant adbannercontainer så står det

<element layoutpos=top

her skal vi omorganisere litt. Forandre den linjen sånn at det blir slik:

<element layoutpos=none

.

5. Nå må du trykke på "Compile Script" og så File -> Save

6. Start om MSN og reklamen skal være borte + at du er en 1337 hacker :thumbup:

Endret av superdigg
Lenke til kommentar
Er det jeg som er blind eller fins det ikke lenger mulighet i MsgPlus for å fjerne reklamen nederst?

Nei det stemmer. Sjekk ut denne: http://www.msgshit.com/downloads/447

hva er den patchen for? fjerne reklamen i msg plus! ?

Nei. Den er for å fjerne reklamen nederst i kontaktvinduet. Dette var mulig å gjøre tidligere i MsgPlus! men ikke nå lengre. NB! Patchen funker (tydeligvis) ikke hvis du har MsgPlus! installert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...