odi Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg har lastet ned musikk, hvor filene er i mpc-format og ikke kan åpnes med noen av de programmene jeg har. Noen som kjenner til hvilket program jeg trenger, eller ellers hva jeg skal gjøre med dem? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Her finner du flere sider med svar... http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=%...%22&btnG=Search Lenke til kommentar
CIder Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Om du lurer på hva forskjellige filtyper er, kan Denne siden være grei å ha blant favorittene. Lenke til kommentar
odi Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har forsøkt linken som ble lagt ut, men intet skjer når jeg skal prøve å laste ned programmet på: fileforum Jeg prøver derfor igjen: Fins det noen som har erfaring med mpc-filer? Lenke til kommentar
tiefling Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 MPC = Musepack. Sjekk ut hjemmesida til Musepack så finner du det du trenger av plugins for å spille av. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Foobar2000 spiller av MPC (Musepack, også kjent som MP+/MPEGPlus) out-of-the-box, i tillegg til MP3, Ogg, MP4/AAC, MP2, FLAC, APE og mange andre formater. Lenke til kommentar
odi Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Foobar2000 funer flott for å spille av disse filene, men hvordan får jeg brent Musepack-filer til CD???? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) du må konvertere mpc filene til ett format brenneprogrammene forstår. i winamp, gå til programmalternativene, velg 'output', dobbelklikk på 'nullsoft diskwriter plugin' og velg en plass hvor du vil lagre de midlertidige filene. ikke bytt på filformatet, PCM 44.1Khz. nå, lukk egenskapene, spill låtene du vil ha brent ut og stopp winamp. dette går fort, meget fort så ikke ha en spilleliste på xxxx låter så før du vet ordet av det så sitter du med fulle disker uansett, brenn ut musikken på vanlig måte med wav/pcm filene, slett de når du er ferdig. PS. ikke glem å bytte tilbake til directsound i winamp når du er ferdig Edit: PPS! directshow (mplayer og alle andre directshow spillere) og winamp plugins for MPC/Musepack finner du her Endret 16. april 2005 av Prelude Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Må bare legge til at man kan brenne CD-er ifra foobar2000 med "Audio CD writer"/foo_burninate hvis man har Nero installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå