Gå til innhold

Tips til filmdatabase

JimL

Anbefalte innlegg

Hei, skulle gjerne fått katalogisert en del filmer, og lurer på om det er noen som har et godt tips å komme med (til winxp ja).

Burde:

se greit ut

kunne gi ut enkle film-lister eller større rapporter i html

koble seg opp med IMDB og hente data derfra

Takker og bukker på forhånd.

Endret av JimL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har laget en løsning med ASP + Access som kan lagre en hel del informasjon om dvd-samlingen min.. men det programmet er vel kanskje bedre...

Det skal du ikke si for sikkert, mekker man noe selv får man det tross alt akkurat som man vil :thumbup:

Tingen var at jeg verken har tid eller "ork" til å lage noen databasestruktør/realisering nå, så jeg ville ha noe enkelt å smekke sammen og bruke, da var dette programmet totalt genialt.

Noen som har noe lignende til Bøker/CD?

Lenke til kommentar
har laget en løsning med ASP + Access som  kan lagre en hel del informasjon om dvd-samlingen min.. men det programmet er vel kanskje bedre...

Det skal du ikke si for sikkert, mekker man noe selv får man det tross alt akkurat som man vil :thumbup:

Tingen var at jeg verken har tid eller "ork" til å lage noen databasestruktør/realisering nå, så jeg ville ha noe enkelt å smekke sammen og bruke, da var dette programmet totalt genialt.

Noen som har noe lignende til Bøker/CD?

har lagt ut dette scriptet her. Alt du trenger å vite av teknisk info er i begynnelsen på index-filen.

det er endel i kildekoden som kan forbedres/forkortes, så ser egentlig på dette som en slags 0.9-utgave. har dere noen tilbakemelding på dette scriptet så si ifra slik at jeg får gjort det mest mulig "riktig". endelig utgave blir lagt ut på hjemmesiden min...

edit: av en eller annen grunn er designet best i Opera.. og funker dårlig i Internet Explorer (Der ser alt rimelig stygt ut for å være ærlig). skal rette opp dette.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...