Gå til innhold

Alle spill lagger når jeg har koblet til ADSL'n min!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nå funnet ut problemet mitt som jeg ikke hadde funnet ut i de forrige postene om samme tema.

 

Problemet mitt er at Alle spill lagger hvert sec i ca 0,01 og det er for ille, jeg har nå funni ut at det skjer når jeg kobler til internett (ADSL) ikke gjør jeg noe annet enn å koble meg til nettet via ADSL så begynner det å "lagge".

 

Jeg har Windows XP Professional Norsk.

 

Jeg har slått av firewall'n i XP, men det er der fortsatt. Noen som kan hjelpe meg? Jeg hadde blitt overlyklig hvis noen kunne hjulpet meg med å finne ut hva problemet var.

 

Jeg har Telenor ADSL og kobler opp via den måten det står jeg skal gjøre det på arket jeg fikk av Telenor.

 

Håper noen kan hjelpe meg! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde no av samma problemet før og da var det nettverkskortet mitt som gjorde det. For hver gang jeg tok ut nettverkskortet slutte det å lagge.

Det du kan prøve på er å oppdatere driverne kanskje det hjelper.

 

Jeg for min del hadde planlagt å kjøpe et nytt nettverkskort så da gjorde jeg det like etter jeg merka den lagginga. Så jeg fikk ikke prøvd å oppdatere driverne.

 

Håper du får det til å funke :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-04 00:29, zn00ker skrev:

Funka ikke oppdatering av drivere???


 

Hei zn00ker!

 

Sorry, jeg så ikke inlegget ditt, men jeg har et CNet PRO 200 PCI Fast-Ethernet kort, jeg fant ikke drivere til det sist gang jeg søkte. Men vet du noen steder de kansje har drivere til kortet?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-04 00:30, bludern skrev:

Altså den integrerte pppoe i windows xp, eller med programvaren som fulgte med? anbefaller at du bruker programvaren som fulgte med. Hva slags nettverkskort har du?


 

Hei bludern!

 

Det er den integrerte pppoe i windows xp. Har den software'n jeg fikk med telenor støtte for Windows XP? Ikke vet jeg, men jeg fikk med et eget ark hvor det stod hva jeg skulle gjøre hvis jeg hadde Windows XP. Vil du råde meg til å prøve CD'n? Når jeg brukte CD'n i 98 fikk jeg masse feil meldinger når jeg startet opp windows, men jeg fikk ikke det i Windows ME. Jeg har et CNet PRO 200 PCI Fast-Ethernet nettverktkort!

 

Håper dere klarer å hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-04 00:42, pifler skrev:

Hadde samme problemet, og det viste seg at det var LAN/Ekstern tilkobling ikonene i systray som tøjset. Virker som om de oppdaterer seg hvert sekund uavhengig om man har dem oppe eller ikke. Fjern dem fra systray og se om det blir bedre.


 

Det hørtes veldig logiskt ut! Kan du forklare nermere hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-04 00:45, zn00ker skrev:

Sorry. Fant ingen link til det kortet, men har du prøvd å ta ut kortet og starte PCen og create et game på CS. For det som skjedde hos meg var at hele PCen lagga. Til og med i Windows.


Men bruk den Raspppoe som khmoe da deg (
)


 

Jeg fant nye drivere selv :smile:. Gikk på komplett.no og sjekket support. Hadde ikke tenkt på det før jeg :smile:.

 

Og jeg sjekker ut det du snakka om khmoe, vær inerheten folkens hvis jeg trenger mere hjelp!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-04 00:42, pifler skrev:

Hadde samme problemet, og det viste seg at det var LAN/Ekstern tilkobling ikonene i systray som tøjset. Virker som om de oppdaterer seg hvert sekund uavhengig om man har dem oppe eller ikke. Fjern dem fra systray og se om det blir bedre.


 

Hvordan fjerner jeg LAN/Ekstern tilkobling ikonene i systray? Noen som vet dette og kan hjelpe meg frem litt?

Lenke til kommentar

YOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

 

Det funka!!!!!!!! sorry caps og masse dumme !!, men nå funka det!! Gud være med dere, ja nå er det jule kveld for meg! Skål! :grin:.

 

Etter mange formateringer og masse bullshit så skulle det bare være et par innlegg sså funket det! Weeeeeeeeeh, sweeeeeeeet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...