Mala Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Blir nok en Venice brikke til den nye riggen min som kommer rundt sommertider Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Venice til høsten er det ut til, har bestemt meg for ikke å oppgradre min XP-M 2700Mhz før jeg kan få en Athlon 64 opp i 3GHz. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Dette her ser jo nesten ut som den nye XP-M, bare i 64-bits pakning og boxed utgave Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Venice er "web-lansert" på itbutikken. Ikke så galen pris heller.. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Tja, kjøper iallefall ikke en før "den uavhengige presse" melder de samme resultater med Venice'ene som blir kjøpt i butikkene... Endret 14. april 2005 av ADT Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hjertelig takk for tips om itbutikken. !! Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Hjertelig takk for tips om itbutikken. !! Hehe.. Men de har trolig bare tatt den opp på siden slik at folk "blir lurt" til å forhåndsbestille.. NOREK får de sikkert like kjapt inn, i tillegg er ikke akkurat itbutikken den billigste butikken! Endret 14. april 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 I tillegg er itbutikken en av de aller verste til å skyve datorer framover, gjerne uker om gangen. Stod i kø 3 uker for en XP-M, men avbestilte, bestilte en fra england, og den var sendt neste morgen... Lenke til kommentar
ADT Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 I tillegg er itbutikken en av de aller verste til å skyve datorer framover, gjerne uker om gangen. Stod i kø 3 uker for en XP-M, men avbestilte, bestilte en fra england, og den var sendt neste morgen... Personlig er jeg kongeFAN av itbutikken, har bestilt minst 7 prosessorer derfra som har blitt sendt samme dag (hvis jeg bestilte før kl. 15.00) Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Nå har Netshop "web-lansert" venicer, 3000+, 3200+ og 3500+ Lenke til kommentar
zebe Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Nå har Netshop "web-lansert" venicer, 3000+, 3200+ og 3500+ jepp, skal ha meg en sånn innen kort tid. Lenke til kommentar
Kurtz Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Når får Komplett inn Venice? Ser at de har 500+ av 3500 Newcastle på lager. Kanskje ikke så lett å bli kvitt disse når "alle" skal ha Venice? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg gleder meg også til San Diego med 1MB cache. Denne kommer også godt med og selvom pris\ytelsesforholdet ikke er like godt så er 1MB cache fortsatt betydelig raskere Nå irriterer jeg meg grønn over at min 1MB cpu døde så jeg må skaffe meg en 512kb cpu tilbake :/ Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hvordan blir venice i motsetning av winchester ? Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 når de oc'er så bra, hvorfor leverer ikke AMD ut venice-kjerne prosessorene sine ut med høyere klokkehastighet??? Er nok for få solgt de gode Newcastle-chipene. Min teori.. Blir spennende dette! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hvordan blir venice i motsetning av winchester ? Er nesten ikke forskjell når de er uklokket. 1-2% Lenke til kommentar
pr0xy b0mb3r Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hmmz ser konge bra ut detta da. Kjipt at æ nettopp har bestilt Winshester da men men.. samma det, skal få kjørt seg den også Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Tja, kjøper iallefall ikke en før "den uavhengige presse" melder de samme resultater med Venice'ene som blir kjøpt i butikkene... Det er nok en god ide. Jeg ser at det er en del her som er veldig raskt ute med å anbefale "hjelp- skal ha ny cpu" og vente på Venice... Hvis man ikke klokker var det jo ikke mye å skrive hjem om, så det er kanskje greit å presisere. Venice på stock klokk kicker jo ikke ass i forhold til dagens. Men det er jo på den annen side alltid lurt å vente, kommer alltid noe bedre og om man er glad i klokking er jo Venice veldig interessant om alle er like gode klokkere. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Tja, kjøper iallefall ikke en før "den uavhengige presse" melder de samme resultater med Venice'ene som blir kjøpt i butikkene... Det er nok en god ide. Jeg ser at det er en del her som er veldig raskt ute med å anbefale "hjelp- skal ha ny cpu" og vente på Venice... Hvis man ikke klokker var det jo ikke mye å skrive hjem om, så det er kanskje greit å presisere. Venice på stock klokk kicker jo ikke ass i forhold til dagens. Men det er jo på den annen side alltid lurt å vente, kommer alltid noe bedre og om man er glad i klokking er jo Venice veldig interessant om alle er like gode klokkere. Enig, det jeg også tror er at disse nettstedene som har anmeldt Venice hittil kanskje har blitt tildelt såkalte "gudechipper", og at vi normale forbrukere ikke vil se fjerten av slike... Lenke til kommentar
bep Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Vel, Jeg gidder ikke å oppgradere PCen min før det er kommet: 1. En dual 64 til en rimelig pris 2. En stabil XP 64 versjon Da blir det gøyalt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå