CIder Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hei! Har en pc med en samsung s-ata disk. Har et sånn "trygg fjerning av maskinvare"- ikon nede til høyre på oppgavelinjen ved klokken. Dobbeltklikker jeg på den kommer det opp om jeg vil fjerne denne disken. Dette er første gangen jeg har noe med s-ata disker å gjøre så jeg lurte på om det skal være sånn?. Lenke til kommentar
skille Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Om du ikke har os på den vil du kunne koble fra den og bare ta den rett ut av maskina. Så plugge den inn hos en kompis f.eks. Er det derimot os, så vil du ikke få koblet den ifra, men valget vil nok være der fordi. -Trond Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Dukker opp den der...... ikke noe å bry seg om... Hos meg vil den fjerne Orinoco USB card. Hvis du har XP kan du høgteklikke på oppgavelinjen nederst på skjermen og velge Egenskaper ... velg tilpass-knappen og sørge for at den blir skjult alltid. Hake også på "Skjul inaktive ikoner. Da slipper du å se den.... Endret 6. april 2005 av sveinsel Lenke til kommentar
CIder Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Okei,jeg skjønner. Hjertelig takk for kjappe svar!. Lar den bare ligge der sålenge da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå