834HF42F242 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 HerreGud, @headcleaver. Hver gang du uttaler deg så blir det så borti hampen galt. Den jazzen jeg prater om er ikke den formen for jazz som du tenker på ihvertfall. Ta og lytt litt på progressive/fusion-jazz, og kom tilbake når du har nok innsikt til å komme med slike uttalelser. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 da må jeg virklig si jeg syntes dynd på deg anth!personlig syntes jeg jazz er grell musikk. mange gode musikere, men mye av det høres ut som kamerater som bare sitter å spiller på hver sine instrumenter uavhening av hva de andre spiller. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) da må jeg virklig si jeg syntes dynd på deg anth!personlig syntes jeg jazz er grell musikk. mange gode musikere, men mye av det høres ut som kamerater som bare sitter å spiller på hver sine instrumenter uavhening av hva de andre spiller. Blir som å si at metal bare er en gjeng med idioter som slår på overampliferte gitarer, voldtar bassene sine, en vokalist som gnåler stygt mens en tulling hopper på trommesettet.... Jazz er en av mer respekterte sjangrene der ute. (Nei, jazz er ikke min personlig favorittsjanger...) Endret 9. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
T.L Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Oi... glemte å nevne noe av det beste, nemlig Blue Train. Australsk band tror jeg, spiller acid jazz med en del funk-elementer. Utrolig bra! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 da må jeg virklig si jeg syntes dynd på deg anth!personlig syntes jeg jazz er grell musikk. mange gode musikere, men mye av det høres ut som kamerater som bare sitter å spiller på hver sine instrumenter uavhening av hva de andre spiller. <3 Lenke til kommentar
arianar Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jazz er rått! Veldig enig! Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 da må jeg virklig si jeg syntes dynd på deg anth!personlig syntes jeg jazz er grell musikk. mange gode musikere, men mye av det høres ut som kamerater som bare sitter å spiller på hver sine instrumenter uavhening av hva de andre spiller. o_O O_o O_O -_- Haha - uansett hvordan jeg ser på den uttalelsen der, blir jeg kvalm. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 :!: May I second that? Thank you. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 da må jeg virklig si jeg syntes dynd på deg anth!personlig syntes jeg jazz er grell musikk. mange gode musikere, men mye av det høres ut som kamerater som bare sitter å spiller på hver sine instrumenter uavhening av hva de andre spiller. Kongen over all musikk taler. Du kan umulig hørt mye jazz. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 da må jeg virklig si jeg syntes dynd på deg anth!personlig syntes jeg jazz er grell musikk. mange gode musikere, men mye av det høres ut som kamerater som bare sitter å spiller på hver sine instrumenter uavhening av hva de andre spiller. Du ber virkelig om det, gjør du ikke? Jazz er et større tema en du aner, fra Lisa Ekdahls "Vem Vet" til noe obskur klubbjazz hvor det sitter 3 fyrer og improviserer over et tema med avanserte harmonier og rytmefigurer. - D.J. Lenke til kommentar
StianHH Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 da må jeg virklig si jeg syntes dynd på deg anth!personlig syntes jeg jazz er grell musikk. mange gode musikere, men mye av det høres ut som kamerater som bare sitter å spiller på hver sine instrumenter uavhening av hva de andre spiller. Bare åtte dager forsinket. Happy Aprilsnarr Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hørte det samme på jobben her forleden... gadd ikke diskutere en gang. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 La oss være litt greie med han. Jeg overreagerte en smule selv... Han var på feil sted til feil tid. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Et tips til Anth og andre Jazz-intresserte som har muligheten Joe Zawinul på Nrk2 i kveld Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Et tips til Anth og andre Jazz-intresserte som har muligheten Joe Zawinul på Nrk2 i kveld ! Det må jeg se! *Glede seg* Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 da må jeg virklig si jeg syntes dynd på deg anth!personlig syntes jeg jazz er grell musikk. mange gode musikere, men mye av det høres ut som kamerater som bare sitter å spiller på hver sine instrumenter uavhening av hva de andre spiller. <3 For meg virker det som du rett og slett ikke skjønner skalaene og slikt. Hadde det sånn før jeg virkelig begynte å høre på jazz, men etterhvert som jeg hørte mer og mer, ble det kulere og kulere. Jazz er hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå