John Abrahamsen Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Link til Thermaltake: http://www.thermaltake.com/products/cases/6000.htm Minner meg litt om "Chieftec/Vantec-designen". Noen som vet når disse kabinettene er å forvente i Norge? Hmm... ser ut som en trimma Chieftec . Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 designet er jo nesten og om ikke helt identisk med Chieftec Dragon Miditower, lurer på em Chieftec blir sur eller om de har "kjøpt" designet Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 MrA Er det ikke vanlig det da,lager et firma noe som selger bra så går det ikke lenge før noen hermer. Kjetil Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Har ikke Antec noe lignende kabinetter også? Et bilde til besvær for modem bruker :wink: Link til en test: http://www17.tomshardware.com/howto/02q2/0...mance_plus_1080 . Hvem har egentlig patenten på dette designet? Kanskje Chieftec er nok en copy-cat :wink:. Lenke til kommentar
FuzzyUnc Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Har kikket en del på tester av kabinetter som blir solgt i f.eks. USA. "Chieftec"-designet er et design som brukes av en rekke forskjellige leverandører. Er nok EN produsent som produserer alle sammen, med små variasjoner etter hvilken leverandør som skal selge de. Sikkert derfor denne typen kabinetter er så rimelige sett i forhold til kvalitet. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg synes selve strukturen på Chiefteckabinettene slår Lian Li sine, jeg har selv et av hvert og jeg liker å rote i Chieftec sitt mer enn i Lian Li. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Ingen tvil om at det er Chieftec som lager disse kabinettene med noen modifikasjoner fra Tt. Vi får bare håpe det er sant at det er laget i aluminium! Bildet du har lagt ved tyder på det, men på demobildene nederst på Tt-sida er det helt klart stål. Noen stor nyhet er dette ikke, men et nesten ferdig modda Chieftec i aluminium er vel ikke så dumt? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hvordan ser du det? Kan vel være lakka. Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 11:17, FuzzyUnc skrev:Har kikket en del på tester av kabinetter som blir solgt i f.eks. USA. "Chieftec"-designet er et design som brukes av en rekke forskjellige leverandører. Er nok EN produsent som produserer alle sammen, med små variasjoner etter hvilken leverandør som skal selge de. Det er korrekt. Om jeg ikke husker helt feil er det Chenming som er produsenten, og kabinettet brukes som du sier av bl.a. Chieftec, Antec, Thermaltake, Alienware osv... -- mvh Espen Faale Lenke til kommentar
gorg Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 6000 serien er av aluminium... 5000 er av stål Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Det er korrekt. Om jeg ikke husker helt feil er det Chenming som er produsenten, og kabinettet brukes som du sier av bl.a. Chieftec, Antec, Thermaltake, Alienware osv... Bare sånn for å pirke litt, så bruker Alienware Chieftec Dragon kabinett i PC produksjonen sin. :razz: Lenke til kommentar
house Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 ut i fra hva jeg veit, så er det ikke chieftec som er produsent på disse kabinettene.. heller ikke antec eller vantec.. eller noen andre.. Housey Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-05 12:55, Cappo skrev:Bare sånn for å pirke litt, så bruker Alienware Chieftec Dragon kabinett i PC produksjonen sin. :razz: Eh - ja, og som nevnt er produsert av Chenming :smile: -- mvh Espen Faale Lenke til kommentar
DCP Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Argghhhh. Hater chieftec kabinett. Skal kjøpe lian li. Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Quote: Den 2002-07-10 03:21, DCP skrev:Argghhhh. Hater chieftec kabinett. Skal kjøpe lian li. hmm...lian-li. lett og bra designet innvendig, men trekker til seg mer statisk elektrisitet og tåler mindre en stål. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Faktisk så mener jeg å huske at Vantec var de som kom med dette designet, og har solgt det videre til blant annet Chieftec. Pål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå