kentiver Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hei Jeg har et desktoptower, sånn flatt dritt som ska ligg under skjermen. Men vil ha maskinen min inn i et vanlig kabinett, men problemet er jo at hovedkortet er speilvent, altså setter jeg det inn i et vanlig kabinett, så blir pci slottenen INNI kabinettet, ganske teit da. Så er det noen som vet av en plass jeg får kjøpt miditowerkabinett til et slikt kort?=) Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skjønte ikke helt "så blir pci slottenen INNI kabinettet", men du kan jo lage ditt eget. Da kan du jo skreddersy det. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Du kan vel kanskje sette hk på den andre siden, men da må du modde det litt. Har ikke hørt om noen kabinett som passer til det du beskriver nai, utenom det du har fra før. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Lurer på om det kan være et sånnt kabinett du trenger, her er iallefall alt omvendt. Her er noen bilder. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 PCI slottene SKAL være inni kabinettet.... Med desktop tower, regner jeg med du mener et sånt: Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Ja, har en sånn pc, å pci slottene kommer ut bak på høyresiden, men kobler jeg det i et vanlig kabinett, så blir ikke pci slottene der de skal være, blir liksom fram på pcn litt vanskeli å forklar Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Forstår hva du mener, forsto det med en gang. Finner nok desverre ikke noe kabinett som passer til dine "krav", men du kan vel kanskje kjøpe et nytt desktop/bruke det du har, og sette det på høykant, kanskje kjøpe/lage noen føtter til det? Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Næh, har føtter å slikt til det, står på høykant nå. Men vil bare ha en pc med større plass. Men har vurdert å selge pcen, å kjøpe meg ny slik jeg vil ha den istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå