ToXciK Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ja som det står så leter jeg etter Ducktales Theme melodien på norsk, men klarer ikke å finne den, har letet ganske så lenge, men nå gir jeg snart opp. Så om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i denne så ville jeg blitt veldig glad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg lurer på om jeg ikke har det hjemme. Får sjekke når jeg kommer hjem om 6-7 timer:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Nei, viste seg å være den svenske versjonen. Har den norske på kassett da:P Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Digitaliser, da vel. Trekk en minijack fra line out på kasettspilleren din til line in på PC-en, velg line in som innspillingsenhet i volumkontrollen og ta opp med et hvilket som helst opptaksprogram. Hvis du gidder det, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Nå har jeg strengt tatt ikke så avansert kasettspiller at det gjør noe:P Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har bare den svenske versjonen :/ Si ifra hvis du får tak i den norske da Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Skal vi se..Har ,svensk,dansk,nederlandsk,engelsk,tysk men ikke norsk.. Må da være noen som har, eller vet hvor en kan få tak i den? Edit: Skrivefeil. Endret 10. april 2005 av ToXciK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå