tjuetre Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hei eg bare lurer på om noen kan hjelpe meg med dette problemet mitt, dette dukker opp sammen med en usansynlig irriterende blåskjerm : *** Hardware Malfunction Call your hardware vendor for support *** The System has halted*** Den har til uvane å dukke opp inni mellom, ofte når eg ripper DVDer, spiller spill, ser filmer, osv.. Eg har Windows XP PRO SP1 og datan består av følgende: - Abit AN7, AMD Athlon XP 3200+, Sapphire Radeon 9800 PRO, Corsair PC3200 2x 512 RAM, WD 200 IDE, Plextor 716A, NorthQ 400W PSU.. har forøvrig prøv å bytte skjermkortet, da eg tidligere har hatt problemer med det, men får alikavel blåskjerm.. Peiling, noen?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Brudd på tre-ords-regelen = stengt tråd. I tillegg har du en lite beskrivende emnetittel, og du har heller ikke lest sticky-trådene på toppen av denne kategorien. Og, du har heller ikke lest retningslinjene. 83KB stor avatar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg