MrLeftfield Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hard rock er jo "djevelens musikk". Det som er så lættis at vi har P.O.D, Creed og Disturbed som er "kristne" og synger om gud eller noe i den duren....logikken feiler meg her. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Noen har helt klart et overfladisk bilde over hva det er å være kristen... slik er det i andre land.... Der er det viktigere å gå i kirken hver søndag, synge i kor og andre tilliggende herligheter en det å tro. Som kristen kunne jeg nå ha sagt... Gud elsker metallrockerne også. Men det gjør jeg ikke, siden jeg synes at tro er en privat ting. Dette gjør jeg i likhet med 100% av de andre "normalt" kristne i dette landet. Endret 21. april 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 ojoj... Som kristen selv blir jeg veldig provosert når andre kristne gjørr slikt.. Kristendom handler ikke om hvilken musikk man hører på, også mange kristne som hører på Iron M osv.. Kristenfolk nå tildags er alt for "avskilt" til resten av verden, eks. hvor i bibelen står det at hardrock kommer fra djevelen? hehe... noe av d dummeste jeg har hørt... Finnes jo faktisk endel kristen hardrock fortiden.... Extol, Pillar osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå