Gå til innhold

Pcutstyr.no !

Anbefalte innlegg

Vil gjerne skrive litt om kundebehandlingen til pcutstyr.no;

Jeg jobber ikke i dette firmaet selv og er kun en kunde som alle andre.Jeg hadde bestilt noen deler til en komplett pc som skulle settes sammen fra pcutstyr.no. Da jeg mottok pakken fant jeg raskt ut at hovedkortet og cpu var defekt.Jeg ringte inn og klaget og ventet noen uker, etter 3 uker fikk jeg endelig svaret som jeg ventet på hovedkort og cpu var defekt.

Pcutstyr.no ordnet opp i alle problemene mine, de visste en ypperlig kundebehandling mot meg og jeg vil skryte de høyt opp i skyene. I tilegg til at jeg kunne hente og motta utstyret i nabobyen min 3 dager senere, fikk jeg pc montert og testet for feil, t-skjorter med firmalogo på, bedre hovedkort, og bedre prosessor. Jeg ble rett og slett skikkelig imponert.

Det eneste jeg måtte betale var et lite mellomlegg på prossesor. Resten var gratis og en del av kundebehandlingen.

Jeg vil gjerne takke takke Alexander T. sjefen i pcutstyr.no for ypperlig service. (Denne mannen var også på ferie da han hjalp meg gjennom mobil telefon)

:grin:

Jeg vil ambefale denne butikken til folk som ønsker god kundebehandling og hyggelige mennesker.

:wink: Jonas Isaksen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dritbra da! ikke alle webshoper er som det har jeg erfart.... jeg har aldri handla på pcutstyr før, og tipper det er en av de litt mindre ( i hvertfall enn komplett og psdata) butikkene,

DE MINSTE ER BEST!!!

Sammenlign webshoper med små forretninger som restauranter og små butikker. Snille som søren, og servisen kunne ikke vært mer på topp..... De henger jo over deg for å få deg til å føle deg bra, og glad!

hadde det bare fantes butikker som komplett og psdata (microplex?) hadde ikke servicen vært særlig bra tror jeg....

alexio

Lenke til kommentar

Quote:

hadde det bare fantes butikker som komplett og psdata (microplex?) hadde ikke servicen vært særlig bra tror jeg....

alexio

Microplex har vel noe av den beste service man finner.

Har heller aldri hatt noen problemer med verken Komplett eller PS Data

[ Denne Melding var redigert av: tom^ på 2002-07-03 23:01 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...