kvakkster Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hovedsaklig så skal jeg bruke pc'en til: surfing chatting musikk Adobe greit å kunne kjøre et par spill synkronisere med mobilen ( tenker da på IrDA eller Bluetooth) Dreamweaver Filmtitting (Dvd DivX osv) Excel Det som er viktig for meg, er å kunne kjøre 2-3 tunge programmer samtidig og det ikke hakker. Har for tiden Aspire 1350, men lever ikke helt opp til mine krav. En annen ting som er viktig er batterilevetiden. Centrino pc kanskje? Innebygd trådløs er heller ikke å forakte Takker for hjelp Endret 6. april 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hvor mye hadde du tenkt til å bruke? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Tenkte å bruke et sted mellom 10 - 15 000 kr. (avvik på par tusen kroner kan ordnes) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kanskje denne? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=399012&st=20 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ta en titt på alle de andre lignende trådene her. Det er mange av de og de er ferske. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 den var ikke dum, men mangla Bluetooth/IrDA Forresten... jeg trur faktisk at jeg holder meg til velkjente merker som Fujitsu Siemens og Acer og sånn.... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 den var ikke dum, men mangla Bluetooth/IrDA Forresten... jeg trur faktisk at jeg holder meg til velkjente merker som Fujitsu Siemens og Acer og sånn.... Acer Ferrari da? Men ville egentlig ventet på Turion64 Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 den var ikke dum, men mangla Bluetooth/IrDA Forresten... jeg trur faktisk at jeg holder meg til velkjente merker som Fujitsu Siemens og Acer og sånn.... Acer Ferrari da? Men ville egentlig ventet på Turion64 Joa, men er litt dyr...knall pc det der Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 den var ikke dum, men mangla Bluetooth/IrDA Forresten... jeg trur faktisk at jeg holder meg til velkjente merker som Fujitsu Siemens og Acer og sånn.... Acer Ferrari da? Men ville egentlig ventet på Turion64 Joa, men er litt dyr...knall pc det der Joda, siden de ikke har den på ITButikken lengre, men der kosta den 13-14.000kr ITButikken har Acer Ferrari 3400 til 16.141,- men tror du kan få mer for penga på andre pc-er. Er iallefall fornøyd med min Acer Ferrari 3200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå