Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Liksom.. AU! Om man kutter seg på "nøttene", slutter det aldri å blø..Pass på det.. Jeg qouta denne så dere kan huske på det! Det er ikke akkurat en plass å sette plaster eller Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Liksom.. AU! Om man kutter seg på "nøttene", slutter det aldri å blø..Pass på det.. Jeg qouta denne så dere kan huske på det! Det er ikke akkurat en plass å sette plaster eller On steroids? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Den batteridrevne er genial Du blir litt nummen på haka av den Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Jeg har jo barbert meg i noen år men er ingen ekspert av den grunn. Her er mine erfaringer/meninger: - Ikke barbere seg når man dusjer men etterpå. Da er hårene mykere og barberingen går bedre. Bruk skum e.l. og masser det litt inn. - Skift blad ofte. De koster endel men det er både hygienisk og minsker faren for å slipe opp huden med et sløvt blad. Bruk heller ikke samme bladene på understellet eller andre steder som du bruker i ansiktet.. - Bruk glovarmt vann (pleier å fylle i vasken) og skyll godt etterpå med varmt vann. - Barber med hårene og ikke mot. Da slipper du i mye større grad problemet med inngrodde hår som ser ut som små kviser e.l. - Bruk gjerne fuktighetskrem om du blir veldig tørr av barberingen. Og så sist men ikke minst: Ligg unna barbermaskiner. Det er ikke godt for huden Endret 9. april 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Og så sist men ikke minst: Ligg unna barbermaskiner. Det er ikke godt for huden Å hvordan da? Bruker nesten utelukked barbermaskin jeg Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 - Barber med hårene og ikke mot. Da slipper du i mye større grad problemet med inngrodde hår som ser ut som små kviser e.l. Av de 2 gangene jeg har barbert meg med høvvel, så har jeg barbert meg først medhårs.. og en "finish" mothårs.. huden blir jo mye glattere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg gjør tydeligvis alt feil, men mener selv det er best. Barberer meg før dusjen, mot hårene. Bruker ikke skum eller vann ved "annen barbering". Kjøpte meg en 5-pack med høvler med 2 blader. Funker fint et par ganger, billig er det også. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvis du er ute etter å barbere av deg huden - nei. Dette er vanskeligere enn du skulle tro, du må enten flå den av eller nærmest skrape, bare hår kan barberes. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg gjør tydeligvis alt feil, men mener selv det er best. Barberer meg før dusjen, mot hårene. Bruker ikke skum eller vann ved "annen barbering". Kjøpte meg en 5-pack med høvler med 2 blader. Funker fint et par ganger, billig er det også. Det er best å barbere seg etter du har dusjet for da har porene åpnet seg og derfor får du en grundigere barbering... Jeg barberer meg etter jeg har dusjet med skum... Lenke til kommentar
runnis Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 du som startet tråden er du dame eller mann? laser kan jo være aktuelt hvis du er dame? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 du som startet tråden er du dame eller mann? laser kan jo være aktuelt hvis du er dame? viste ikke at Magnus var et dame navn Lenke til kommentar
runnis Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 du som startet tråden er du dame eller mann? laser kan jo være aktuelt hvis du er dame? viste ikke at Magnus var et dame navn Beklager dårlig research der ja.. Det er vel best å tørrbarbere med engangshøvler (NB: engangshøvler skal bare brukes en gang), så da må du ut av dusjen. Beste er å gjøre det mens man sitter på en kald do, men jeg kan ikke gå inn på detaljer her. Hm, hvor skulle du barbere deg?.. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Problemet mitt er at når jeg tar en høvel i nærheten av pungen så blir den redd og trekker seg sammen, så det blir masse rynker. Akkurat som når den er kald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå