*Magnus* Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Husk post-shave healer da. huh? hva i H er det ? lol Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hva betyr post? Hva betyr Shave? Hva betyr healer? Vi begynner å nærme oss.. En sånn kjekk tyntflytende krem som skal bidra til at huden ikke blir ødelagt.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hele cluet med skum/olje er å myke opp hud og hår, slik at barberingen sliter mindre på huden. Det hjelper ikke å bare kline på noe skum og dra det av igjen med en gang. Skummet skal masseres skikkelig inn og få sitte litt og virke før du barberer deg. Det er ikke snakk om lang tid, men bruk minst 30 sekunder. Rådet om å barbere seg etter dusjen er også smart å ta med seg. Huden mykes opp, og porene åpnes. Da tar høvelen lettere, og man blir mindre sår Vil du virkelig kjenne en glatt og deilig barbering så gå over til olje! Etter barbering hjelper det godt på med en healer som JoachimR påpeker. Et minstekrav bør være fuktighetskrem. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Liksom.. AU! Om man kutter seg på "nøttene", slutter det aldri å blø.. Pass på det.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg foretrekker å barbere meg før jeg går i dusjen, men de gangene jeg må spare tid og kjøre en combo tar jeg uansett skum i bruk. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Faen å mye peil folk har på en så liten ting a. Jeg bare slenger på litt skum og drar av skjegget med høvelen. Går uten skum også, men det lugger. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har hørt at barberskum kan forårsake kviser, stemmer dette? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har hørt at barberskum kan forårsake kviser, stemmer dette? Godt mulig at det faktisk tetter igjen porenene, og på den måten forårsaker flere kviser. Vet ikke om det stemmer, har aldri hørt eller tenkt på det. Men godt mulig. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 vask deg med varmt varm etterpå så åpner vell porene seg igjen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 det gjør de vel ikke akkurat, men bruk peeling en til to ganger i uken. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) brukte pappa sin mac3 sist gang for å teste... i dag fikk jeg min egen.. batteridrevet mac3 å greier edit: leif Endret 8. april 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er den batteridrevne god eller? Virker interresant.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 jepp.. testet den i sted.. vet ikke så mye forskjell jeg da på den å vanlige.. denne vibrerte når du slo den på.. og skal vist løfte hårene slik at det blir lettere og barbere.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Liker ikke barbermaskiner generelt, men kan jo være interresant å prøve konseptet... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Liker ikke barbermaskiner generelt, men kan jo være interresant å prøve konseptet... er ikke det samme som en maskin heller da.. helt vanlig mac3 som vibrere litt slik at håret reiser seg, slik at det blir letter for høvvla Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Låll ætt batterihøvel. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Som nevnt, er helt avhengig av huden din. Blir "røffere" med årene. Var en fordel for meg som 24 åring på rekrutten, sparte tid ved å ikke bruke skum, selv om det uikke er det mest behagelige. Har du planer om å barbere deg litt lengre ned må du ikke finne på å ikke bruke skum Pingle Går fint uten skum, så lenge det foregår i dusjen med mye vann. Men det er vel en individuell sak. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Låll ætt batterihøvel. wow... Beste fjortis setningen jeg har sett Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har du planer om å barbere deg litt lengre ned må du ikke finne på å ikke bruke skum Øh, kvifor det? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Liksom.. AU! Om man kutter seg på "nøttene", slutter det aldri å blø..Pass på det.. Jeg qouta denne så dere kan huske på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå