*Magnus* Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hei! har et lite spm angående barbering og høvvel... har alltid brukt en utslitt maskin, som jeg nå skal bytte ut med en høvvel...trenger man barberskum når man dusjer? eller holder det med varmt vannet som kommer ? hvis jeg ikke trenger barberskum når jeg dusjer, barberer jeg meg da.. ** sparer tid ** Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Det går helt fint uten barberskum, men du får en mye mer behagelig barbering med skum, da høvvelen glir lettere. Edit: De gangene jeg ikke har hatt skum, har det hendt at jeg har brukt såpe eller balsam som skum istede. Endret 6. april 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Finnes sikkert mange delte meninger om det. Personlig synes jeg at barbering uten skum blir litt "sandpapir", pluss at skummet gir en deiligere duft i etterkant. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hvis du er ute etter å barbere av deg huden - nei. Endret 6. april 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kommer jo alt ann på _hva_ du skal barbere. Om du skal bare barbere ansiktet, så mener jeg at skum er unødvendig i dusjen. Men når det kommer til andre steder, er skum et must. Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kommer jo alt ann på _hva_ du skal barbere. Om du skal bare barbere ansiktet, så mener jeg at skum er unødvendig i dusjen. Men når det kommer til andre steder, er skum et must. Må si meg enig. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det kommer veldig mye på om man skal ta med håret eller mot håret. Tar man mot håret med en ny høvel så kan dette bli ulykke uansett.. Tar ofte med håret i starten for å gjøre bladene sånn akkurat passe skarpe Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har barbert meg 1 gang med skum og merka ingen forkskjell. Så jeg gidder ikke kjøpe skum. + jeg har ikke hadt noen uhell med barbering uten skum! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 da kastet jeg den gammle maskinen min i søppla og prøvde høvvel i dag.. gikk overaskende fint.. skjærte meg ikke en eneste gang PS: tror jeg venter litt til jeg mestrerer høvvla før jeg tenker og gå videre til steg 2 lol Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvis du tenker på balla som steg to, så er ikke det no problem Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Er vel best å barebere seg foran speilet. Da får man sett hva man driver men og tatt allt. Og jeg kan ikke tenke meg å barbere meg uten skum. Når man dusjer blir jo huden mer myk osv og jeg vil anta det er større risiko for å skjære seg da uten skum.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Tja, må og må.. men det sliter på huden hvis du ikke har noe skum. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har du planer om å barbere deg litt lengre ned må du ikke finne på å ikke bruke skum Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 hehe skal passe på det.. men skal bli "kjent" med høvvla først er så godt og ha kastet den utslitte bråkete maskinen som jeg har brukt i noen år Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har man følsom hud er det greit med skum ja. Det er forresten lurest å barbere seg når man nester er ferdig i dusjen da huden mykner pga det varme vannet og da blir det mindre irritasjon når man barberer seg. Skum er en MUST hvis du skal barbere nøttene. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kommer jo alt ann på _hva_ du skal barbere. Neste spørsmål er da _hvem_ du skal barbere... Da kan det lønne seg i investere i mye skum med godlukt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Skum er en MUST hvis du skal barbere nøttene. De 4-5 første gangene jeg shava nøtta hadde jeg ikke skum, og jeg hadde ikke rørt en barberhøvel før. Gikk helt fint. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Husk post-shave healer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå