Gå til innhold

Trenger man barberskum når man dusjer?

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Hei!

har et lite spm angående barbering og høvvel... har alltid brukt en utslitt maskin, som jeg nå skal bytte ut med en høvvel...trenger man barberskum når man dusjer? eller holder det med varmt vannet som kommer ?

hvis jeg ikke trenger barberskum når jeg dusjer, barberer jeg meg da.. ** sparer tid :p **

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går helt fint uten barberskum, men du får en mye mer behagelig barbering med skum, da høvvelen glir lettere. :)

Edit: De gangene jeg ikke har hatt skum, har det hendt at jeg har brukt såpe eller balsam som skum istede.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Det kommer veldig mye på om man skal ta med håret eller mot håret. Tar man mot håret med en ny høvel så kan dette bli ulykke uansett.. Tar ofte med håret i starten for å gjøre bladene sånn akkurat passe skarpe ;)

Lenke til kommentar

Er vel best å barebere seg foran speilet. Da får man sett hva man driver men og tatt allt. Og jeg kan ikke tenke meg å barbere meg uten skum. Når man dusjer blir jo huden mer myk osv og jeg vil anta det er større risiko for å skjære seg da uten skum..

Lenke til kommentar

Har man følsom hud er det greit med skum ja. Det er forresten lurest å barbere seg når man nester er ferdig i dusjen da huden mykner pga det varme vannet og da blir det mindre irritasjon når man barberer seg. Skum er en MUST hvis du skal barbere nøttene. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...