Phatroxx^ Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 ... og gi meg en god grunn til å kjøpe det! Da holder det ikke å si at Lian Li-toveret mitt ruler, og ferdig med det! gi meg en grunn! :smile: Har selv Chieftec Scorpio, til tross for utrolig lekkert design, har det en bakdel. Bråkete strømforsyning! argh! [ Denne Melding var redigert av: Phatroxx^ på 2002-07-03 22:46 ] Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Har et Chieftec Dragon sølv bigtower selv. Synes ikke at PSU'n bråker så mye... Men skal du ha det absolutt stille, så bytt da bare ut PSU med en mer stillegående. Like så greit siden du liker Scorpio kabinettet ditt ellers. Sjekk NetConnection _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-07-03 23:05 ] Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Chieftec midi et eller annet. Kjøpte den av flere grunner. Det ene og overveiende var at den medfølgene PSU-en var på 300 watt, altså akkurat passe til mitt P4 system. _Ingen_ andre kabinetter fra Komplett i størrelse midi, hadde over 250 wattere da. Skulle jeg ha mer, så måtte jeg enten kjøpe et fulltower, som var utelukket grunnet størrelse. Eller så måtte jeg kjøpe hos en annen nettbutikk. Det ville medført 150 kroner i ekstra porto. I tillegg så hadde jeg hørt mye positivt om kvaliteten på chieftec. Den kvaliteten har riktignok en pris, vekt. Det hjalp heller ikke da jeg fylte det med asfalt, så nå veier det vel snart 30 kilo :sad: Aluminium neste! PSUen beholder jeg faktisk, den er utrolig nok en drøm, lydløs! Jeg glemte en ting. Du skulle ha en grunn for og kjøpe det. Vel, har et par grunner. Dørlåsen er jo genial. Åpner kabinettet på 2 sek :smile: Prisen er grei, og PSU er stille. [ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-07-04 01:32 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 har ikkeno kabinett nå. hovedkortet ligger oppå strømforsyning, 2x cdrom, harddisk og en bok. :smile: Lenke til kommentar
Danko Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg hadde et kabinett før som var i refleks + fluoriserende front.. Hmm det syntes hvertfall. Men skrota det da jeg bytta ut hele boksen. :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg har et chieftec midi og PSUèn bråker ikke i det hele tatt. Vil sammeligne den med noen papst 19db. Jeg tror det kan ha noe med den ekstra ledningen som stikker ut ,men hvis jeg ikke husker feil så står den mellom jord og teller. Eller jeg husker ikke. Men jeg tror det er det Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 jeg har et hjemme laga "koffert kabinett" som du kan se bilder av paa http://www.7p7power.tk (se under kpc) jeg har ikke oppdatert sida àa en stund om det er ferdig .... (og ikke klag paa sida). og en god grund for at du skal kj0pe/lage det er der er digggggggg paa LAN og da faar du noe aa gj0re ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå