Yngve-B Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Er det noen som har prøvd mediaplayeren på denne mobilen? Klarer den å fylle hele 240 x 320 displayet med bildet (så sant videoen er laget i 4:3) ved å rotere videoen? Eller vil den få svarte kanter oppe og nede slik som når man tar forhåndsvisning av bilder (slik det er på min k500i)? Er s700i den beste med tanke på mpeg4 eller har dere andre telefoner å anbefale? Jeg har foresten lest flere artikler om s700i og noen steder står det at s700i har en 128mb ms-duo begrensning og andre steder står det at den klarer minnebrikker opp til 2 eller 4gb. Hva er riktig? - Yngve Endret 6. april 2005 av Yngve-B Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er det noen som har prøvd mediaplayeren på denne mobilen? Klarer den å fylle hele 240 x 320 displayet med bildet (så sant videoen er laget i 4:3) ved å rotere videoen? Eller vil den få svarte kanter oppe og nede slik som når man tar forhåndsvisning av bilder (slik det er på min k500i)? Er s700i den beste med tanke på mpeg4 eller har dere andre telefoner å anbefale? Det blir sorte kanter rundt ja, er bare K500i som fyller ut hele displayet i mediaplayeren. Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Sony Ericsson garanterer bare for minnekort opptil 128mb, men som med alle slike telefoner kan det fungere med større kort. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg har foresten lest flere artikler om s700i og noen steder står det at s700i har en 128mb ms-duo begrensning og andre steder står det at den klarer minnebrikker opp til 2 eller 4gb. Hva er riktig? Hvor store minnekort selveste mobilen takler er ikke så veldig viktig, så lenge Memory Stick Duo bare finnes i maks 128 mb størrelse. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg har foresten lest flere artikler om s700i og noen steder står det at s700i har en 128mb ms-duo begrensning og andre steder står det at den klarer minnebrikker opp til 2 eller 4gb. Hva er riktig? Hvor store minnekort selveste mobilen takler er ikke så veldig viktig, så lenge Memory Stick Duo bare finnes i maks 128 mb størrelse. Skal ikke K750i også bruke samme minnekortet? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skal ikke K750i også bruke samme minnekortet? K750i støtter MSD Pro. Hvorfor det ikke står på porten vet jeg ikke, kanskje vanlig MSD sine dager er på vei mot en slutt. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skal ikke K750i også bruke samme minnekortet? K750i støtter MSD Pro. Hvorfor det ikke står på porten vet jeg ikke, kanskje vanlig MSD sine dager er på vei mot en slutt. Ok. Pro har vi jo allerede med 256Mb i butikken, så der blir det nok ikke noe problem å få tak i større brikker, nei. Når begynte forresten Ericsson/SE å bruke MSD-brikker? Fant en eldre mp3-spiller til ericsson-telefoner i butikken idag (skal bygge om, så vi hadde ryddesjau) og den brukte MMC-kort. Fulgte faktisk med et kort fra Sandisk. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Når begynte forresten Ericsson/SE å bruke MSD-brikker?Fant en eldre mp3-spiller til ericsson-telefoner i butikken idag (skal bygge om, så vi hadde ryddesjau) og den brukte MMC-kort. Fulgte faktisk med et kort fra Sandisk. Jeg aner lite om gamle Ericsson, men SE tok vel først i bruk minnekort i sin P800, da med MSD. Den første "vanlige" mobilen fra SE med minnekort var, morsomt nok, S700i. Så har de vel også en mp3-spiller til mobiler som også bruker MSD eller MSD Pro. Dumt for forbrukerne er det uansett. Lenke til kommentar
Yngve-B Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Ok, men er det andre mobiler som kan være brukbare for å spille av mpeg4 filmer? 6230i f.eks? Skjermen skal visst være 208x208 og mmc kort finnes opp til 1GB. (Nei, jeg er tydligvis ikke så kresen på kvalitet, men det er kult å ha muligheten til å se film på "veien"). Lenke til kommentar
ct Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 På min SX1 kan eg se film som dekker hele skjermen i landskapsmodus. Man må ha et program som heter Smartmovie for å få dette til. Smartmovie kan brukes til alle telefoner med Symbian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå