pr0xy b0mb3r Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hei Kjøpte meg en ny harddisk WD 200 for en mnd sia. Men etter at jeg satte den i har pcen min begynt å restarte i spill. Trudde først det var min 360 W strømforsyning. Men nei, kjøpte meg 500 W Bzerk forsyning. Enda funker det ikke, så lurer på om jeg bare skal sende den inn? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan være lurt å sende den inn ja. Du taper ingenting på det. Lenke til kommentar
pr0xy b0mb3r Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Men det jeg synes er så rart er det at hd er bare på en partisjon å på den partisjon lig det bare film på.. ska ikke ha noe med spillet å gjøre da Lenke til kommentar
SS7 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Er dette en "Special Edition" harddisk? Hvis det er tilfelle er det bare å få den sjekket og byttet asap. Jeg har personlig hatt tre WD SE disker på et år som takket for seg og venner og bekjente har hatt lignende erfaringer. Også raporter fra rundt om kring i verden sier det samme om WD SE disker. De er ikke verd metallet de er virket av. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Maskina di er ustabil!! Sjekk RAMmen med memtest 86+. Se også om CPU har passe spenning og allt er som det skal. (Det kan være en tilfeldighet ute å lusker her...) Lenke til kommentar
pr0xy b0mb3r Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Du sier den er ustabil, men hvorfor restarter den ikke når jeg ikke har hardisken tilkoblet. Huff er nok bare å sende den inn. Irriteranes sia den er splitter ny Lenke til kommentar
spurv Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Værre om den hadde vært 2-3mnd gammel med fullt av stasj syns nå jeg.. lever den nå du . Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 se i eventloggen om du har ftdisk, disk eller ntfs feilmeldinger. Lenke til kommentar
pr0xy b0mb3r Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 (endret) jkjk hvordan gjør jeg det? Har testet maskinen med hot cpu tester å der tester den jo hd, å får ingen feilmeldinger.. hmmz rart.. Noen som vet om et program jeg kan teste hardiskene med? Endret 7. april 2005 av pr0xy b0mb3r Lenke til kommentar
pr0xy b0mb3r Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Har nå testet maskinen min med hardisken i.. Å dette er konklusjon: Når jeg spiller på lan, eller over intetnett slår maskinen seg av, mens ikke når jeg spiller singel player. Spillet er Battlefield.. Men det som er så rart er viss jeg rykker ut den nye hardisken funker det også å spille på nette. Noen som har hatt noe lignende eller vet noe om det. pliis svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå