Marion Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Tar gjerne i mot kritikk, tips osv... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Synes det var et pent bilde, men kanskje litt unaturlig utsnitt? Om man hadde sett fler detaljer ville bildet blitt litt mer spennende. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Kanskje vel uskarpt? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Er ikke helt begeistret for bildet ditt. Det var forsåvidt greit, men det er noen ting som ikke var så bra. Utsnittet er ikke så bra, jeg ville heller fokusert på spindelvevet og ikke på "planten". Det er vell spindelvevet som er viktigst i bildet, det er jo det du vil vise . En annen ting som forstyrrer en del er det veldig uklare/uskarpe "plantebladet" litt nedenfor midten til venstre, den skulle du unngått. + for fint lys i bildet, for dette bildet kunne blitt ganske fint hadde det bare vært skarpt der det skulle være skarpt. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Idé = PLUSS Her er det ikkeno som er skarpt, og i dette bildet (og de fleste andre) må det være noe å feste øyet på. Ville nok valgt å fokusere på spindelen, og jeg ville valgt å se enden av toppen på grenen langs venstrekanten. Ellers er det litt lyst enkelte plasser (Sol kanskje) Fine farger, og som sagt en veldig god idé....... F828 Endret 7. april 2005 av F828 Lenke til kommentar
Marion Skrevet 7. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Takk skal dere ha. Veldig greit å få tilbakemeldinger, jeg er helt fersk når det gjelder å ta bilder og synes det er gøy.. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Spindelvev kan være litt vanskelig å fokusere på, så hvis du har manuell fokus så kan kanskje den være å foretrekke. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Ut igjen og ta nytt bilde! Prøv forskjellige utsnitt. Få spindelvevet skarpt. Ta med en sprayflaske som kan lage fin dusj, og spray vevet lett. Vanlig triks for å få duggdråper i vevet. Lenke til kommentar
sageman Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 En arbeidskollega av meg har tatt noen fine spindelvevbilder: http://foto.no/cgi-bin/bildegalleri/vis_bilde.cgi?id=165696 http://foto.no/cgi-bin/bildegalleri/vis_bilde.cgi?id=164490 Fyren er sinnsvakt dyktig, så kansje de bildene kan gi noen hint... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 De siste bildene der var imponerende. Marion har litt å leve opptil nå ja. Lenke til kommentar
Marion Skrevet 7. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Jeg må jo bare bøye meg i støvet nå... Kule bilder, fikk noen pointere nå ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå