TCi Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Med inspirasjon fra denne tråden, så tenkte jeg dere med DS kunne prøve å lage noen kunstverk i Pictochat. PS: Som et tips så bruk gjerne strekk tegningen over 2 meldinger, lykke til! Her er et av Samus Aran som jeg gjorde på 1 min, bare som en start Endret 6. april 2005 av TCi Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Er det seriøst ingen "kunstnere" på dette forumet? Jaja, slenger bare på enda et Samus bilde, skal prøve meg på et annet motiv senere (kanskje Link). Litt dumt at det ikke er noen andre med DS som ønsker å teste dette da... Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hey, tenkte bare jeg skulle si "stå på", så skal jeg se om jeg kan få sammenfattet noe i løpet av kvelden. Mangler digitalkamera her jeg er nå, serru. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Her er et motiv av Link fra Minish Cap. Blir det siste i fra meg om ikke noen flere poster. Sorry for dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Her er mitt bidrag: Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Et til: (det er monstertorsdag logoen om noen lurte) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Fint at du poster Gandalf the Grey, gjerne kom med flere Skal fikse noen tegninger igjen etterhvert. Kanskje jeg kan få de i bedre kvalitet også, kan låne digitalkamera som en kamerat har her på hybelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå