Lisa_Nilsen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Har en litt ukjent mp3 spiller fra Mustek Den støtter filmer, bilder, lyder, ta opp film fra tv'en og mp3 selvfølgelig... Men problemet mitt er at jeg skal prøve å få noen sanger fra en cd over til mp3 spilleren. Når jeg skal dra over de sangene (med hjelp av programmet som fulgte med mp3 spilleren) fra cd'en, finner den ingenting ! Jeg lurer på om jeg kan få disse filene (Windows Media Audio file) skiftet til mp3 format, eller er det bare sånn at jeg ikke kan dra over sanger fra cd'er som har Windows Media Audio file format... ? Takker for alle seriøse svar Endret 6. april 2005 av Lisa_Nilsen Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Prøv å bruk wmp til og overføre sanga til mp3-spilleren din da... Eller kanskje du har prøvd det? Endret 7. april 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
Lisa_Nilsen Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har vel prøvd det... men kan vel prøve igjen.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er filene på CD-en Windows Media Audio-filer? Eller er det en vanlig musikk-CD? Hvis det er WMA-filer kan det være DRM (Digital Rights Management) som gjør at du ikke får kopiert dem. Lenke til kommentar
Lisa_Nilsen Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Det var rett fra en musikk cd... men uansett har jeg løst problemet Jeg brukte et konverterings program... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå