Nervevrak Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hva er grunnen til at Telehuset har "Siemens SL-45 m. MP3" til 4590kr. Og Elkjøp har "Siemens SL45" til 2299kr :???: Er det snakk om 2 forskjellige tlf? Begger er jo priset med 1 års abb. Eller er det websiten på en av de som henger litt etter? Jeg er ute etter en mob .som har kalender, adr. bok som en kan lagre flere nr. på samme navn + helst også E-mail adr. En kalkulator er også et+. Har finni ut at Nokia 6510 passer ypperlig. Men jeg tenke å gå over til et annet merke. (Ref. sign.) Har Siemens disse mulighetene? Og er det noen som har SL45 billigere en Elkjøp? Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 22:32, Nervevrak skrev:Hva er grunnen til at Telehuset har "Siemens SL-45 m. MP3" til 4590kr. Og Elkjøp har "Siemens SL45" til 2299kr :???:Er det snakk om 2 forskjellige tlf? Begger er jo priset med 1 års abb. Eller er det websiten på en av de som henger litt etter? Telehuset er en møkkabutikk, uten nevneverdig forankring i virkeligheten når det gjelder priser og servicenivå. Hvordan de i det hele tatt har ungått å gå konkurs er over min fatteevne, men det har vel noe å gjøre med at de høyst sannsynlig subsidieres av Telenors telemonopol... Quote: Jeg er ute etter en mob .som har kalender, adr. bok som en kan lagre flere nr. på samme navn + helst også E-mail adr. En kalkulator er også et+.Har finni ut at Nokia 6510 passer ypperlig. Men jeg tenke å gå over til et annet merke. (Ref. sign.)Har Siemens disse mulighetene? Og er det noen som har SL45 billigere en Elkjøp? SL45 kan alt du har spesifisert over. Har du tenkt å bruke MP3 spilleren på den mye kommer du også til å trenge en kortleser (som forresten er billige på Itbutikken for tiden)... [ Denne Melding var redigert av: kingkong på 2002-07-03 23:48 ] Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 I stedet for SL45 bør du kjøpe SL45i. Da får du alt SL45 har og i tillegg java-støtte og 60 timer ekstra standby på batteriet (230 timer) SL45i uten abb/binding får du billigst hos http://www.pc-utstyr.no , 3073,- SL45i har forresten 32MB minnekort som standard, slå den :wink: Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe SL45(i). Men de butikkene i nærheten av meg var helt tomme. Og fikk ikke inn før om noen uker=. Siden MP3 er noe jeg hadde fått mest bruk for på flyet allikavel, er jo MP3 på en tlf plutselig uaktuelt fant jeg ut. Og sist men ikke minst så hadde butikken der jeg bor fått inn 100stk. Nokia 6510 på morgenen. kl 10.00 neste dag hadde de bare 10 igjen Siden den gamle 6110 har fått noen "nasti" symtomer var det å skaffe seg ny mob fort. Jeg får bare håpe at jeg er en av de få som får like lite problemer med den nye moben som med den gamle. Den har nesten aldri vært skrudd av siden Mai 1998, på samme batteri. Og fortsatt har den mange dager standbytid. Wish me luck Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 pc-utstyr.no har da SL45i på lager de. Å kjøpe SL45i i butikk er dumt, der får du den neppe til under 4000,- uten binding. Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 FUCK A DUCK.......da var det over... De siste dagene har 6510 fått problemer. Noen ganger når jeg skriver meldinger, og trykker Send, så blir skjermen blank (bortsett fra bat. indikatoren). Så etter noen sek. kommer dekknings indikatoren opp, for så etter enda noen sek å få opp operatørlogoen. :sad: Jeg likte tlf. godt. Bortsett fra at en ikke kan holde inne slett knappen under sms skriving, for å tømme skjermen. En må gå inn i menyen for å velge "tøm skjerm". Ganske irriterende. Plus at når en skal svare på en melding må en velge om en skal starte med tom skjerm eller ikke. Skal prøve å få konvertert over til SL45i :razz: Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Komplett.no har SL45i til kr 2729,- på lager. Står ikke noe om det er med eller uten abonnement, men regner med at det er uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå