:---{D Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Har ikke Mini Ipod høy lyd? Ikke hvis du bruker den som den blir levert, nei. Lydkvaliteten er utrolig mye bedre med Zen enn med iPod. På Ipod´en må du nesten kjøpe koss eller noe. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har ikke Mini Ipod høy lyd? Ikke hvis du bruker den som den blir levert, nei. Lydkvaliteten er utrolig mye bedre med Zen enn med iPod. På Ipod´en må du nesten kjøpe koss eller noe. Feil. Lydkvaliteten er IKKE mye bedre på Zen enn Ipod. Men Zen har nok bedre medfølgende øreplugger, og har fra fabrikken høyere maksimalt utnivå enn Ipod Mini. Å kvalitetsvurdere spillere utifra lydgjengivelsen fra de medfølgende ørepluggend er rett og slett uinteressant: Hvis du ikke er tilstrekkelig interessert i god lydgjengivelse til å bruke skikkelige klokker/propper vil en sammenligning av lydgjengivelse fra spillere i dette kvalitetssegmentet uansett være overflødig. Kjøp den du synes SER penest ut... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Kjøp den du synes SER penest ut... Er jo ikke derfor du kjøper en mp3 spiller da. Hva gjør man med en mp3 spiller? Jo man hører hele tiden! Derfor er dette en viktig faktor som folk bør tenke på når de skal investere i en spiller. Hvorfor han en som er pen? Det er uvesentlig. Hvor har man somregel mp3 spilleren. JO i lomma der ingen ser den!! De fleste mp3 spillere har mulighet for å bytte sanger uten å røre mp3 spiller via eksterne kontrollere på hodesett. Så jeg ser virkelig IKKE poenget ditt. Gå for god lyd. Tenk på hvor mange timer du skal bruke den? Man vil vel ikke ha noe som gjengir lyden dårlig da? Think not. Trenger ikke si mer om denne saken. Endret 10. april 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Å kvalitetsvurdere spillere utifra lydgjengivelsen fra de medfølgende ørepluggend er rett og slett uinteressant: Hvis du ikke er tilstrekkelig interessert i god lydgjengivelse til å bruke skikkelige klokker/propper vil en sammenligning av lydgjengivelse fra spillere i dette kvalitetssegmentet uansett være overflødig. Kjøp den du synes SER penest ut... Hvis lyd ikke er den største faktoren, bør han heller gå etter batterilevetid enn utseende. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Ironi er en fin bil..... Les det jeg skrev en gang til, grundig, og prøv å finne ut om jeg kanskje mener at lydkvalitet er viktig. Endret 10. april 2005 av dostojevski Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Etter å ha lest det dere har skrevet er jeg ganske sikker på at jeg går for en Creative Zen Micro. Batterilevetiden er for meg veldig viktig når jeg skal kjøpe MP3-spiller. Takker for alle gode innspill. Dere har gjort valget litt lettere for meg, i allefall Lenke til kommentar
dedekam Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 snakket med en forhandler som sa at de antar at ca. 40% av Zen Micro blir levert inn igjen med diverse feil, og at han aldri ville kjøpt en. Han hadde 9 zen micro levert inn, og det tilsvarte nesten halvparten av det de hadde tatt inn i butikken. bare ett lite tips.. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Er det flere her som har hørt disse "ryktene", eller er det bare vrøvl? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 creative har hatt rykte på seg for å produsere mp3 spillere som har mye problemer. hadde mye problemer selv med min, uansett så er de ganske greie å hamed å gjøre når det gjelder support, hvis ulykken skulle ramme deg. Lenke til kommentar
dedekam Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 han i sjappa virket meget oppgitt over produktet ihvertfall Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 har ikke hat noe problem med mine 3 Creative mp3 spillere jeg har hatt... Zen Micro er en kjempe bra spiller både på design å lyd Lenke til kommentar
manav Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er det flere her som har hørt disse "ryktene", eller er det bare vrøvl? Ja, ryktene er sanne de. Bare gå inn på creative sine forum og les selv. Jeg hadde "headphone jack" problemet selv, jeg byttet inn spilleren og fikk pengene tilbake. En jeg kjenner byttet sin spiller i en ny med samme problem, tre dager senere var det samme skjedd med den nye spilleren! Batterilevetiden er heller ikke noe å skryte av, jeg fikk aldri noe mer en 4-5 timers spilletid. Hvis du mener batterilevetider viktig bør du absolutt ikke gå for micro'en. Jeg er ikke en ipod fanatiker som bare er imot creative fordi jeg synes ipod er bedre. Det er nok av dem her på forumet. Jeg likte godt micro'en min, bare synd det var så mange feil med den. Jeg kjøpte micro'en fordi jeg ikke ville ha den samme mp3spilleren som "alle" andre. Men det er nok en grunn til at så mange har ipod, jeg har nå bukket under for presset og kjøpt meg en Ipod 6gb og er fornøyd med den.... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 OK, nå er jeg veldig usikker igjen Lenke til kommentar
manav Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 OK, nå er jeg veldig usikker igjen Bare tenk om du kjøper Micro'en, hvor du kommer til å føle deg passe dum når du oppdager alle feilene som du var blitt advart om? Kjøper du en ipod er jeg nesten helt sikker på at du ikke kommer til å angre. Som sagt såp er det en grunn til at de har solgt så sinnsykt mye (og det er ikke bare fordi det har blitt en motegjenstand) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Kjøp det du føler for! Nå har du hørt alternativene. Ta ett valg så lar du det gå som det går. Det MÅ ikke være feil på spillerne vet du . Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 OK, nå er jeg veldig usikker igjen Ja, Creative har hatt en del probelemer, men både forhandlere og Creative selv er mer enn hjelpsomme med å gi deg en ny. Når den fungerer som den skal er den helt super. Er ikke sånn at den tåler lite, det er bare en del feilproduksjoner. Er det noe galt, så bytt til en ny. Vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Etter å ha lest det dere har skrevet er jeg ganske sikker på at jeg går for en Creative Zen Micro. Batterilevetiden er for meg veldig viktig når jeg skal kjøpe MP3-spiller. Takker for alle gode innspill. Dere har gjort valget litt lettere for meg, i allefall Hmm, nå har jo iPod mini bedre batterikapasitet da, men .. Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Etter å ha lest det dere har skrevet er jeg ganske sikker på at jeg går for en Creative Zen Micro. Batterilevetiden er for meg veldig viktig når jeg skal kjøpe MP3-spiller. Takker for alle gode innspill. Dere har gjort valget litt lettere for meg, i allefall Hmm, nå har jo iPod mini bedre batterikapasitet da, men .. Mer enn 12 timer? (Som ,ja, er tilfellet når Micro'n fungerer som den skal) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det er bare èn ting å si her; Du MÅ kjøpe iPod!!! Det går da ikke ann å kjøpe creative vel??? Den nye iPod Mini versionen er genial og grisebra! Lykke til med kjøpet forresten Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 iPod Mini har 18 timer batteritid... (Ca 15-16 i praksis TIPPER jeg. Uansett ikke mye mindre (hos meg hvertfall).) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå