Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en mobiltelefon med en velutviklet kalenderfunksjon. Eller kanskje rettere sagt en PDA med mobiltelefon. Jeg sikler på Qtek s100, men synes denne er uforholdsmessig dyr. Sannheten er vel også at den har langt fler funksjoner enn jeg egentlig trenger (men hvilke mobiltelefoner har ikke det for en gjennomsnittlig bruker i dag?). Den er uansett lekker lekker lekker! Finnes det andre PDA/mobiler som er greie i bruk, men kanskje noe rimeligere? Primærbehovene mine er: mobil-sms/mms-pda m/touch-screen-kamera-notatblokk/word. Takker for innspill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes nok ikke noe nærmere enn S100, fordi både palmone treo serien er også veldig dyr, mens nokia 7710 er enda dyrere! SE P910i er jo absolutt den dyreste, og nei det finnes ingen mobilpdaer som er billigere enn S100, men har mobil-sms/mms-pda m/touch-screen-kamera-notatblokk/word.

Hvis du kan klare deg uten touch-screen så er qtek 8020 et veldig bra alternativ!

Lenke til kommentar

Jeg leser i noen tester av s100 at batteriet må lades ofte, og at den har begrenset minne. Vil dette være noe problem for meg som er en privat bruker? Er det ikke ofte slik at de som har slike ting å utsette på en telefon er proffe brukere med spesielle behov, og at minne og batteri holder i massevis for en privat bruker?

Begynner også å skjønne at S100 er en veldig bra PDA med god programvare, men er den også funksjonell som telefon? Er det ok brukergrensesnitt på telefon-siden selv uten tastatur?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvis ikke 5100,- blir for dyrt for deg, kan jeg virkelig anbefale Treo 650. Har hatt telefonen i en stund nå, og er superfornøyd :)

Den er bra å ringe med, går fort å skrive sms, mail og web-funksjoner er supre, touch-screen funker bra, og batteritiden er veldig lang(jeg har hatt den opp til 5 dager ved moderat bruk). Er det noe du lurer på med telefonen, er det bare å spørre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...