Mellet Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg en bærbar pc. En Multiskriver og en Prosjektor. Jeg har cirka 40 000,- å gå på. Noen tips hva jeg bør kjøpe? Her er noe jeg har satt sammen: Bærbar: Acer Travelmate HP Officejet 9130 Toshiba MT-200 Home Cinema Dette blir: 33 455,- Skal helst ikke bruke alle 40 000,- da Endret 6. april 2005 av Mellet Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hva slags bruk er det du skal ha prosjektoren til? filmvisning fra dvd-spiller only, eller vil signalet komme fra andre medier? hva slags oppløsning trenger du, og hvilke andre kriterier er du du legger til grunn? Hvis det er snakk om en allround prosjektor, vil jeg anbefale Panasonic PT-AE700E, da jeg selv har god erfaring med denne. Den er i tillegg klargjort for HDTV, noe som i seg selv er en pluss. Den har også sterkere lysstyrke en den du satt opp, men noe lavere kontrast. Grunnen til at jeg valgte å sette opp en XGA prosjektor, er at jeg selv mener at de er verdt prisforskjellen, da fordelene er betraktelig mye større med en prosjektor, når oppløsningen kommer opp i en viss størelse. Dette er bare min mening dog.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå