Crewer Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Heisann, jeg lurte på om noen hadde orket lage meg en logo som passet som en overskrift på A4 ark? :-) Da teksteditoren(word) sine standard skrifter ikke strekker til. Er jo verdt å spørre, så skriver hvordan den helst skal se ut: blå himmel bak, klassisk sol, "Strandkiosken DA" skal passe på fremsiden (overskrift) på A4 ark. den blå himmelen skal helst strekkes på en måte, så det starter i hvitt, og ender opp med blå himmel.. teksten "Strandkiosken DA" kan gjerne stå under.. Takker om noen frivillige lager =) Lenke til kommentar
N* Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 her er en. vet ikke helt hvor bra dette ble men hvis ikke du har Illustrator kan du se på denne imens: Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Det ser meget bra ut! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Flyttes til Visuell kreativitet. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Eg forsto det som om gradienten skulle vere horisontal slik at han passar på toppen av eit ark. Laga ein liten illustrasjon. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Velmont: trur en annen font hadde gjort seg! Kanskje en annen farge på skriften og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå